جدیدترین مطالب

    دکتر نجف لک‌زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در بازدید از موسسه امام موسی صدر معرفی اندیشه امام صدر به طلاب را یادآور شد.  

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، حجت الاسلام والمسلمین دکتر نجف لک‌زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به همراه دکتر شریف لک زایی عضو هیات علمی پژوهشگاه و نویسنده فلسفه سیاسی امام موسی صدر با حضور در موسسه امام موسی صدر در تهران بر همکاری بیشتر این دو نهاد تاکید کردند.

بر مبنای تفاهم‌نامه‌ همکاری که بین موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در سال 1394 امضا شد، تا کنون نشست های نقد و بررسی کتاب روح تشریع، همایش «
گفت و گو برای زندگی»، کرسی نقد «اندیشه‌ تمدنی امام موسی صدر» و همایش «گفت‌وگو و تمدن در اندیشه امام موسی صدر» برگزار شده است. سال آینده نیز نشست های تخصصی دیگری برای معرفی اندیشه امام موسی صدر برگزار خواهد شد.

نمایه سازی و فهرست موضوعی مجموعه گام به گام با امام موسی صدر نیز بر مبنای همین تفاهم نامه در پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حال استخراج و تدوین است.



دکتر نجف لک‌زایی، ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از همکاری با موسسه و اهمیت و جایگاه اندیشه امام موسی صدر بر معرفی این دیدگاه برای فضلا و طلاب تاکید کرد.

حورا صدر، مدیر موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر نیز در این دیدار با قدردانی از مساعدت های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تاکید کرد، اندیشه های امام موسی صدر بیش از همه باید به طلاب و حوزه های علمیه معرفی شود و پژوهشگاه تا کنون گام های خوبی برای نیل به این هدف برداشته است.



در این جلسه همچنین درباره برگزاری نشست های تخصصی در در شهرهای دیگر غیر از قم تبادل نظر شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید