جدیدترین مطالب

فرماندار شهرستان زابل عنوان کرد: شهید لک زایی نمونه کامل انسانیت، رادمردی ودارای شخصیتی کاملا بی نظیر بود.

به گزارش پایگاه خبری اوشیدا؛ هوشنگ ناظری در جلسه برنامه ریزی یادواره چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حبیب لک زایی و شهدای وحدت و امنیت و شهدای شهرستان نیمروز عنوان کرد: شهید لک زایی با پیروی از حضرت امیرالمومنین و با نیت کاملا خالصانه و بدون ریا، با لباسی مبدل در قالب یک خیر گمنام بدون هرگونه خودنمایی و منت به مستمندان و نیازمندان کمک می کرد که در این راستا می توان از این شهید بزرگوار به عنوان یک الگوی کامل و شایسته نام برد.

ناظری افزود: شهید لک زایی جهت پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام در برنامه ها و مسائل فرهنگی بسیار قوی و فعال عمل می کرد و در این راستا هیچ گونه کوتاهی از خود نشان نداد.

وی تاکید کرد: شهید لک زایی نقش ارزنده ای در وحدت شیعه و سنی داشت و در این راه حتی از بذل جان خود نیز کوتاهی نکرد و به دلیل انجام خالصانه این کار تمامی مردم شیعه و اهل سنت استان از این شهید به نیکی یاد کرده و همچنان او را دوست دارند.

فرماندار ویژه ی شهرستان زابل با عنوان اینکه، شهادت زیبنده ی این شهید بزرگوار بود ادامه داد: با توجه به تاکید فراوان مقام معظم رهبری در زنده نگه داشتن یاد شهدا و پیروی از این بزرگواران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید تلاش بیشتر و مضاعفی داشت.

ناظری با بیان اینکه، دولت خود را وامدار شهدا می داند تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و ذیربط جهت برگزاری با شکوه یادواره شهید لک زایی تمام توان خود را به کار گیرند چرا که زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

 طوایف سیستان و بلوچستان هیچگاه زحمات این شهید را از یاد نمی برند

فرمانده پایگاه بسیج شهید مسلم لک زایی شهرستان خاش گفت: علاقه زیاد مردم منطقه به سردار شهید لک زایی سبب شده تا مراسم سالگرد ایشان هر ساله به صورت خودجوش از سوی مردم برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد انور محمد زهی در گفت و گو با خبرنگار ایثار و شهادت عصر هامون، با بیان اینکه زندگی سردار شهید لک زایی سراسر وقف وحدت و خدمت به مردم بود، اظهار داشت: امروز وحدت استان مرهون شهدایی همچون سردار لک زایی و محمد زاده و شوشتری است.

وی ادامه داد: شهید حبیب لک زایی با روحیه بالا، ولایتمدار، متدین، ساده زیست در حفظ فضای وحدت، همدلی و پیوند قلب های مردمی چه سیستانی و بلوچ نقش کلیدی داشت.

فرمانده پایگاه بسیج شهید مسلم لک زایی شهرستان خاض افزود: مردم منطقه به پاس خدمات صادقانه ایشان هر ساله به مناسبت سالگرد این شهید بزرگوار اقدام به برگزاری مراسمی ویژه در این شهرستان می کنند تا یاد این شهید بزرگوار همچنان در یاد و ذهن مردم زنده بماند.

محمد زهی در ادامه تصریح کرد: طوایف سیستان و بلوچستان هیچگاه زحمات او را از یاد نمی برند و راه او را ادامه خواهند داد.

شهید لک زایی جزء فرماندهان پیشرو در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن بود 

 

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با بیان اینکه شهید لک زایی قله های مبارزه با جنگ نرم دشمن را هم نوردیده بود گفت: سردار شهید لک زایی جزء فرماندهان پیشرو در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن بود.

به گزارش عصرهامون به نقل از  دلگان پرس، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در خصوص ویژگی های سردار شهید لک زایی جانشین سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به خبرنگار ما گفت: این شهید بزرگوار یکی از نیروهای مؤمن و انقلابی سیستان و بلوچستان بود که زحمات طاقت فرسایی را در جهت پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این استان داشت.
وی با بیان اینکه سردار شهید لک زایی مجاهدی بود که هم در عرصه ی جنگ سخت در دوران دفاع مقدس به عنوان یک رزمنده سلحشور وظیفه اش را به خوبی انجام  داد افزود: سردار لک زایی در همان دوران دفاع مقدس تا پای جانبازی پیش رفت و افتخار شهادت بعد از عمری مجاهدت نصیبش شد.
امام جمعه دلگان با بیان اینکه این شهید استان سیستان و بلوچستان در عرصه ی جنگ نرم هم یکی از فرماندهان و افسران رشیدی بود ک در این عرصه خستگی ناپذیر بود تصریح کرد: شهید لک زایی قله های مبارزه با جنگ نرم دشمن را هم نوردیده بود.
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با اشاره به اینکه مدتی که توفیق آشنایی با این سردار بی ادعا نصیبم گردید درسها از روحیه وتلاش شبانه روزی او در عرصه های متفاوت آموختم بیان کرد: شهید لک زایی در کسوت دبیری ستاد احیا فریضتین امر ب معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان آنچنان عاشق کار و تلاش بود که باعث شد این فریضتین در جامعه این استان ترویج و احیا شود.
وی با بیان اینکه شهید لک زایی در انجام وظایف خود از هیچ کوششی دریغ نمی ورزید اضافه کرد: شهرستان دلگان که به عنوان شهر منتخب استان س و ب و جزء شهرهای منتخب کشور در اجرای احیاء فریضتین و امر به معروف ونهی ازمنکر بود ایشان به صورت ماهانه در این شهرستان حضور می یافت.
امام جمعه دلگان با تاکید بر اینکه امورات احیا شهرستان دلگان را به صورت روزانه و هفتگی پیگیری می کرد اظهار کرد: در زمان تصدی سردار شهید لک زایی ستاد احیاء امر به معروف سیستان و بلوچستان دارای ابتکارات و خلاقیت های فوق العاده ای بود، این امر بعد از شهادت این مجاهد و سالک الی الله، جای خالی این شهید به وضوح قابل مشاهده است.
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با بیان اینکه از جمله خدمات شهید لک زایی در راستای تقویت بنیانهای اعتقادی و حرکت به سمت ترویج اسلام ناب محمدی، یکی از مؤسسین و اعضای فعال بنیاد مهدویت در استان سیستان و بلوچستان بود خاطر نشان کرد: این شهید درجهت آشنایی و همچنین شبهه زدایی و ترویج آئین مهدوی و تاسیس دفاتر در شهرستان های این استان درغالب بنیاد مهدویت هم نقش بسزایی داشت.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایدئولوژی انقلاب اسلامی، پشتوانه دینی و الهی دارد، از این رو ترور شخصیتهای انقلابی اگرچه داغ بزرگی است، اما ایدئولوژی اسلامی ما و نور انقلاب را نه تنها خاموش نمی‌کند، بلکه آن را فروزان‌تر می‌سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی نظیراحمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 29 مهر در چهارمین یادواره شهید حبیب لک زایی که در زاهدان برگزار شد، گفت: تروریستها همواره به دنبال خشونت و کشت و کشتار بوده‌اند تا به این وسیله به اهداف خود برسند، اما باید بدانند که شهادت، ما را قوی‌تر می‌کند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: تا زمانی که مولفه‌هایی همچون وحدت و ایمان در جامعه ما وجود داشته باشد هیچ گزندی به نظام اسلامی نخواهد رسید، از این رو باید بر این دو اصل ایمان و وحدت تأکید داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهید و شهادت جایگاه والایی نزد خدا دارد، افزود: جایگاه شهادت آنقدر بالا و ارزشمند است که انبیا نیز تمنای رسیدن به آن را داشتند و در قرآن کریم آمده است آنان که در راه خدا جهاد می‌کنند و به شهادت می‌رسند، مرده مپندارید، آنان زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند.

مولوی سلامی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی نوری در سرزمین ایران شروع به درخشش کرد و دشمنان ملت ایران برای خاموش کردن این نور تلاش‌های زیادی کردند؛ از این رو شروع به ترور شخصیتهای برجسته انقلابی کردند.

وی ادامه داد:  تروریست‌ها تصور می‌کنند با به شهادت رساندن شخصیتهای بزرگ انقلابی، آنها  حذف می‌شوند، در حالی که نور شهیدان پس از حذف فیزیکی تاثیر بیشتری در جامعه دارد و فضای کشور را نورانی‌تر و درخشنده‌تر می‌کند، زیرا شهید، ماندگار است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ایدئولوژی انقلاب اسلامی، پشتوانه دینی و الهی دارد، از این رو ترور شخصیتهای انقلابی اگرچه داغ بزرگی است، اما ایدئولوژی اسلامی ما و نور انقلاب را نه تنها خاموش نمی‌کند، بلکه آن را فروزان‌تر می‌سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهید لک زایی؛ الگوی صبر، استقامت و وحدت بین شیعه و سنی بود و این شهید والامقام نه تنها حبیب دلها بود بلکه حب یب جان ها بود و در ایحاء و زنده نگه داشتن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر بسیار تلاش کرد.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تفتان ما، حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده در چهارمین یادواره سردار شهید حاج حبیب لک زایی که در سرسرای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش برگزار شد، اظهار کرد: سردار شهید لک زایی الگو و نمونه فرهنگی و اخلاقی مردمان این دیار بود و پیروی از فرمایشات رهبری و تلاش های شبانه روزی در جهت تقویت وحدت بین شیعه و سنی را سرلوحه کاری خود قرار داده بود.

وی با بیان اینکه سردار شهید لک زایی در مسائل مختلف فرهنگی بسیار فعال و پویا بود، تصریح کرد: قومیت و مذهب برای سردار شهید لک زایی معنا و مفهومی نداشت و برایش شیعه و سنی فرقی نمیکرد و هرجایی که کاری از دستش بر می آمد دریغ نمی ورزید.

حجت الاسلام طهرانی زاده گفت: سردار شهید با وجود ترکش های فراوانی که در بدن داشت اما هیچوقت دست از کار و تلاش در جهت خدمت به مردم برنمیداشت و تا زمان حیات خویش، خودش را وقف نظام و اسلام کرده بود.

وی با اشاره به شهادت شهید حجت الاسلام مهدی توکلی، گفت: این روحانی والامقام در مهراب مسجد و در شب قدر به دست تروریست های کوردل به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهید توکلی روحانی بود که چندینسال با عشق و علاقه بسیار در یک روستای حروم به ارشاد و هدایت اهالی منطقه می پرداخت و در سنگر نماز و مسجد خدمتگذار مردم بود.

حجت الاسلام طهرانی زاده خاطرنشان کرد: هرآنچه را که امروز در جامعه داریم مدیون و مرهون خون پاک شهداء هستیم و باید برای قدردانی از این نعمات راهشان را ادامه دهیم و رشادت ها و فداکاری های این شهداء را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه شهید لک زایی فردی خستگی ناپذیر و شجاع بود، گفت: شهید لک زایی در ایحاء و زنده نگه داشتن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر بسیار تلاش کرد و معتقد بود که اگر افراد جامعه این فریضه مهم را انجام دهند جامعه ما به سمت توسعه و پیشرفت و پویایی حرکت می کند و فسادها و مصیبت ها در جامعه کاهش می یابد.

حجت الاسلام طهرانی زاده با بیان اینکه شهید لک زایی نه تنها حبیب دلها بود بلکه حبیب جان ها بود، اذعان کرد: شهید حبیب لک زایی در تمامی ابعاد مختلف اعم از فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی استعداد بالقوه داشت و این شهید والامقام از لحاظ علمی از بهترین افراد بود.

*  شهید لک زایی همواره بر مسئله وحدت بین شیعه و سنی تاکید می کرد

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش نیز در ادامه با بیان اینکه امنیت استان سیستان و بلوچستان مدیون شهید لک زایی و شهدای وحدت است، اظهار کرد: شهید لک زایی همواره بر مسئله وحدت بین شیعه و سنی تاکید می کرد و وحدت را لازمه پیشرفت و توسعه این استان می دانست.

مولوی محمدعلی شهنوازی گفت: شهید لک زایی فردی با اخلاص و مهربان بود و با این دو ویژگی مهم همواره در قلب ها نفوذ می کرد و به خصوص قشر جوان جامعه را بسیار جذب میکرد و آنها را ارشاد و راهنمایی می کرد.

وی بیان کرد: شهید لک زایی فردی با تواضع، ساده زیست، فروتن و با احساس مسئولیت بود و هرجا که فردی نیاز به کمک داشت و کاری از دستش برمی آمد حتی از حقوق خود می گذشت تا کار آن فرد را انجام دهد.


مولوی شهنوازی با بیان اینکه سردار شهید لک زایی سربازی آماده در تمامی صحنه ها و نبردها بود، گفت: بصیرت و دشمن شناسی سردار لک زایی همواره زبانزد خاص و عام است و باید زحمات، رشادت ها، فداکاری ها و ایثارگری های این سردار بزرگ را به نسل های آتی منتقل کنیم.

* سردار لک زایی جایگاه ویژه و مهمی در بین بسیجیان و پاسداران و مردم منطقه داشت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش نیز ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین، گفت: سردار لک زایی جایگاه ویژه و مهمی در بین بسیجیان و پاسداران و مردم منطقه داشت و حضور امروز شما در این مراسم نشان از تعلق خاطر به این بزرگمرد است.

حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی بیان کرد: سردار حبیب لک زایی از شهدای خدمت و وحدت استان بود و این شهید از مفاخر انقلاب و دلسوز شیعه و سنی و عاشق رهبری بودند.

وی با بیان اینکه شهید لک زایی و شهید تولکی از خادمان قرآن بودند، اظهار کرد: این دوشهید والامقام مقتدر در راه اجرای فرامین دینی و همواره پیرو رهبر بودند و برای خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کردند.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم که با حضور گسترده و عظیم علماء و روحانیون، مسئولان، سران طوای، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در سرسرای اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، محمودزهی یکی از شاعران خاش در وصف شهید لک‌زایی سروده‌‎ای با عنوان" حبیب دلها" برای حاضران قرائت کرد و همچنین نمایشگاه عکسی به همین مناسبت در این مراسم برپا شد و در پایان از فرزند شهید لک زایی و جمعی از علماء و مسئولین با اهداء جام سیستان که تصاویر سردار شهید لک زایی و حجت الاسلام توکلی بر روی آن نقش برجسته بود تقدیر و تشکر شد.

به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ سردار شهید اسلام «حاج حبیب لک‌زایی»، جانشین فرمانده سپاه سلمان، 25 مهر سال 1391، در سالروز شهادت امام جواد (ع) و همزمان با سومین سالگرد شهدای وحدت پس از تحمل 24 سال رنج ناشی از جراحات و مصدومیت‌های دوران جنگ و دوری از یاران شهیدش، در حالی که بیش از 60 ترکش در بدن داشت، در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش ‌ به سوی همرزمان عرش‌نشینش پر پرواز گشود.

سردار شهید حبیب لکزایی در سال 1358 وارد سپاه پاسداران شد و تا پیش از شهادت، در سمت‌های جانشین و فرمانده سپاه شهرستان زابل، معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان، جانشین سپاه سلمان، رئیس هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) شهر ادیمی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان و مدیرعامل بنیاد حضرت مهدی موعود (عج ) سیستان و بلوچستان انجام وظیفه کرد.

گزارش تصویری/ يادواره سردار شهید لک زایی و شهيد حجت الاسلام توكلي در خاش
http://taftanema.ir/detail/photo/435028/13#ad-image-0

رحمانی فضلی با بیان اینکه نیروهای نظامی برای برقرای امنیت در سیستان و بلوچستان زحمات زیادی کشیده اند گفت: امنیت امروز استان را مدیون سپاه و دیگر نیروهای عملیاتی هستیم.

به گزارش عصرهامون، بازخوانی حوادث تروریستی استان سیستان و بلوچستان در چند سال اخیر و شهادت شماری از مردم بی‌گناه شیعه و سنی به خوبی نشان می‌دهد که جیره خواران استکبار جهانی وحدت مردمان شرقی ترین استان کشور را هدف قرار داده اند.
در سالهایی که گروهک های تروریستی منطقه با حمایت های مالی و تسلیحاتی استبکار و به بهانه دفاع از حقوق مردم بلوچ در منطقه جولان می دادند بر کسی پوشیده نبود که این مزدوران هدفی جز بر هم زدن اتحاد شیعه و سنی ندارند، شهادت سردار شوشتری ها و شهروندان اهل سنت شهرستان پیشین و دیگر مناطق استان به خوبی نشان داد که ادعای دفاع از قوم بلوچ یا اهل سنت تنها سرپوشی بر خواسته‌های مزدورانه آنان است.
حال در سالروز این اقدام وحشیانه تروریستی، مسئولین و مردم شیعه و سنی بار دیگر گرد هم جمع شده اند تا یاد و خاطره منادیان وحدت استان را گرامی بدارند، مردمانی که بیش از هر زمان با درک مسائل روز و همدلی دوچندان عزم خود را جزم کرده‌اند تا به تأسی از خون این شهیدان و آبادانی منطقه و عدل گستری که شعار اصلی نظام اسلامی در جای‌جای کشور به ویژه در مناطق محروم است را به رخ کشیده و همواره این نکته را به استکبار یادآوری کنند که دیگر این استان جایگاهی برای نفوذ و طرح نقشه آنان نخواهد بود.
در ابتدای این مراسم سرتیپ دوم محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور  ضمن تسلیت ایام محرم و و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وحدت، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی و مدافعین حرم به قرائت پیام رهبر معظم انقلاب در سال 88 خطاب به شهدای وحدت استان سیستان و بلوچستان پرداخت.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران در ادامه از 40 شهید وحدت استان به عنوان نماد و الگوی وحدت و همبستگی مردم در برابر استکبار جهانی نام برد و اظهار داشت: همه ما باید با الگوگیری از شهدای وحدت سیستان و بلوچستان درس ایستادگی مقابل استکبار بیاموزیم.
وی امنیت سیستان و بلوچستان حاصل خون شهیدان دانست و افزود: تروریست‌ها و مزدوران استکبار جهانی با اقدامات تروریستی و جنایت‌های بشری سعی داشتند میان ملت ایران به ویژه برادران شیعه و سنی مناطق مرزی کشور تفرقه و ناامنی ایجاد کنند.
مارانی تصریح کرد: دشمنان ملت ایران یقین داشته باشند که هرگز نخواهند توانست خللی در وحدت و امنیت ملت همیشه بیدار و بصیر ایران ایجاد کنند.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه هدف از برگزاری  یادواره‌های شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایجاد فضای معنوی در سطح شهرها اعلام کرد و گفت: ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا آنقدر زیاد است که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند "امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، لذا همه ما وظیفه داریم در این راستا تلاش کنیم.
در ادامه این مراسم مولوی سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان هم امنیت و تحکیم وحدت را از دستاوردهای خون شهدای وحدت عنوان کرد و خواستار هوشیاری و بصیرت مردم استان در پاسداشت این دستاوردها شد .
عالم اهل سنت افزود: بالاترین جایگاه برای بشریت جایگاه نبوت است شهادت جایگاهی است که انبیا هم آرزوی آن را داشتند.
وی ادامه داد: پیامبر ص می گوید من خیلی دوست دارم در راه خدا کشته شوم تا آجر شهادت را به دست بیاوریم؛ پیامبر با این عظمت هم آرزوی شهادت می کند لذا در این درنگی نیست که شهدا افضل هستند و این برتری به وراث آنها هم می رسد.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد؛ در هر برهه ای از تاریخ نوری تابیده است ظلمتی بر علیه او به پا خواسته است اما خود ما شاهد آن هستیم افرادی که به دنبال شهادت شهدا بودند گمان کردند می توانند این نور را خاموش کنند اما هر ساله سالگرد این شهدا باشکوه تر از گذشته برگزار می شود.
وی ادامه داد: پیام ما به تروریست و هم پالگی های آنها و حامیان این است که نظام اسلامی ایران مبتنی بر ایدئولوژی دینی است و با ترور شخصیت ها این ایدئولوژی اسلامی و دینی از بین نمی رود.
مولوی سلامی ادامه داد: دشمن بدانید وحدت از دیگر مولفه های نظام اسلامی در ایران است  و تا این مولفه ها وجود دارد دشمن نمی تواند با ترور آن را از بین ببرد.
باید از دسیسه های غرب و استکبار با خبر باشیم و با هوشیاری نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم.
در پایان این مراسم نیز عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز در مراسم هفتمین سالگرد "شهدای وحدت" سیستان و بلوچستان که در حسینه "شهیدان میرحسینی" تیپ 110 سلمان فارسی سپاه پاسداران شهر زاهدان در حال برگزاری است، اظهار داشت: مردم استان سیستان و بلوچستان مایه فخر کشور و مدافعان اصیل ایران هستند و این استان جزو اولویت‌های نظام است.
وزیر کشور گفت: اگر سیستان و بلوچستان در مسیر فعلی با سرعت و شتاب بیشتری پیش برود ظرف 10 سال آینده این استان به محور اصلی توسعه و تجارت شرق کشور تبدیل می‌شود.
وی از سردار شهید  شوشتری به عنوان شهید تقریب و الگوی گسترش وحدت نام برد و عنوان کرد: شهید "نورعلی شوشتری" از شخصیت‌های برجسته کشور بود و که در راستای گسترش وحدت و نزدیک کردن دل‌های مردم به یکدیگر تلاش کرد.
رحمانی فضلی افزود: سردار شهید شوشتری از افرادی بود که با نثار جان خود امنیت و آسایش را برای کشور به ارمغان آوردند.
وی افزود: تفکر و سیره شهید شوشتری به عنوان فرمانده من در سپاه خراسان، همواره بر اخلاص، تواضع و حرکت در مسیر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و تقریب استوار بود.
وزیر کشور شهادت را یک پاداش الهی برای انسان‌های بااخلاص، پاک سرشت و مومن دانست و خاطرنشان کرد: شهدای وحدت و دیگر شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی با تکیه بر حرکت در مسیر الهی به موهبت شهادت دست یافته‌اند و امروز همه ما باید در مسیر آنها حرکت کنیم.
رحمانی فضلی شهدا را شاخص مسئولان و آحاد مردم خواند و تاکید کرد: همه ملت ایران باید در راستای تداوم راه و آرمان‌های شهدا گام بردارند و عملکرد خود را با شهدا بسنجند.
وی گفت: مهم‌ترین هدف و آرمان شهدا تقویت دین خدا، مبارزه با ظلم و حمایت مظلومان از مظلومان است؛ لذا ما باید در مسیر دستیابی به این آرمان حرکت کنیم.
به گزارش عصرهامون، در 26 مهر88 براثر انفجاری در همایش وحدت اقوام و مذاهب سیستان و بلوچستان که با شرکت عشایر بلوچ در منطقه پیشین جریان داشت برخی از فرماندهان سپاه و عشایر بلوچستان از جمله سردار شوشتری فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و سردار محمد زاده فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید