جدیدترین مطالب

معاون هماهنگ كننده سپاه سلمان سيستان و بلوچستان:
سردار شهید لک‌ زایی تا آخرین لحظات عمرش خدمتگزار مردم بود
حبيب دلها؛ الگوي صبر، استقامت و وحدت ميان شیعه و سنی بود

معاون هماهنگ كننده سپاه سلمان استان سيستان و بلوچستان گفت: سردار شهید لک‌ زایی تا آخرین لحظات عمرش خدمتگزار مردم بود و مردمداری و ولایتمداری مهم ترین رمز موفقیت اين شهيد والامقام بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری در پنجمین یادواره سردار شهید حاج حبیب لک زایی که در کانون فرهنگی اجتماعی سپاه خاش برگزار شد، با بیان اینکه سردار لک زایی الگوی استقامت، صبوری، مهربانی و وحدت میان شیعه و سنی در استان بود، اظهار کرد: سردار شهید حاج حبیب لک زایی اسوه و الگوی نمونه فرهنگی و اخلاقی مردمان این دیار بود که همواره در پیروی از منویات رهبر انقلاب اسلامی شبانه روزی در راستای تقویت وحدت میان برادران شیعه و سنی تلاش می‌کند و این مسئله مهم را سرلوحه کار خود قرار داده بود.
وی با بیان اینکه شهید حبیب لک زایی نه تنها حبیب دل‌ها بلکه حبیب جان‌ها بود، گفت: سردار لک زایی در زنده نگه داشتن فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر بسیار تلاش کرد.
سرهنگ پاسدار فقیری با اشاره به شخصیت و ویژگی‌های شهید لک زایی، بیان کرد: سردار شهید حاج حبیب لک زایی در بسیاری از مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی فردی فعال و تلاشگر بود.
وی خاطرنشان کرد: قومیت، مذهب و شیعه و سنی برای سردار شهید لک زایی فرقی نداشت و همواره هر کاری که از دستش بر می‌آمد انجام می‌داد و دریغ نمی‌ورزید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید