جدیدترین مطالب

فرمانده سپاه شهرستان نیمروز گفت: همزمان با مراسم یازدهمین سالگرد شهدای حادثه تاسوکی یادمان شهدای گمنام نیمروز رونمایی خواهد شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنیمروز، سرهنگ علی محبی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: یادمان شهدای گمنام این شهرستان همزمان با یازدهمین سالگرد شهدای حادثه تاسوکی در 26 اسفند ماه سال جاری رونمایی خواهد شد.
 
وی افزود: سربلندی و عزت و افتخار ایران اسلامی امروز مدیون خون شهدایی هستیم که از خون خود گذشتند تا ما امروز در آرامش و آسایش باشیم.
 
سرهنگ محبی با بیان اینکه شهدای والامقام با تقدیم جان خود در راه اسلام و انقلاب، از کیان نظام اسلامی دفاع و دشمنان نظام و ملت ایران را ناامید کردند خاطر نشان کرد: شهدا مایه عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
فرمانده سپاه شهرستان نیمروز بیان کرد: شهدای والامقام ما بزرگترین سرمایه زندگی خود را در راه حفظ امنیت و آرامش جامعه گذاشتند و امروز وظیفه ماست که راه و هدف آنها را ادامه دهیم.
 
وی با بیان اینکه مزار شهدای گمنام می‌تواند در هر منطقه‌ای بهترین فرصت‌های معنوی را برای آن مکان فراهم سازد اذعان داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند: پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرام‌بخش خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید