جدیدترین مطالب

مرجع تقليد شيعيان جهان از مومناني كه مراسم سالگرد انفجار حرمين عسگريين(ع) را زنده نگه مي‌دارند خواست تا با رعايت نظم به گونه‌اي مناسب عمل كنند و با زبان و در عمل به برادران سني اهانتي نكنند، چرا كه آن‌ها در ارتباط با اين جنايت بي‌گناه هستند.

آيت‌الله سيدعلي سيستاني در پيامي به مناسبت نخستين سالگرد انفجار حرمين عسگريين(ع) خواستار عدم اهانت و حمله به اهل سنت شده و تاكيد كرد: اهل سنت مبري از اين جنايت هستند.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري آلمان، آيت‌الله سيدعلي سيستاني، مرجع تقليد شيعيان جهان در بيانيه‌اي اعلام كرد: هدف تكفيري‌هاي جنايتكار كه مرتكب چنين جنايتي شده‌اند ايجاد آشوب طايفه‌اي گسترده در عراق است.

آيت‌الله سيستاني اظهار داشته است: از آنجا كه آن‌ها با انجام جنايت‌هاي وحشيانه‌ در اماكن مختلف طي دو سال بعد از آغاز اشغال عراق، در ايجاد ‌آشوب طايفه‌اي بازماندند، اقدام به چنين جنايتي كردند.
آيت‌الله سيستاني در بيانيه خود افزوده است: فاجعه عظيم سامرا كشور را وارد خشونت‌هاي زيادي كرد كه منجر به كشته شدن هزاران بي‌گناه شد.

در ادامه اين بيانيه آمده است: تنها خداوند تعالي مي‌داند كه اين فجايع كي پايان مي‌يابد و رنج ملت عراق كي به پايان مي‌رسد.

مرجع تقليد شيعيان جهان از مومناني كه امروز (دوشنبه) مراسم سالگرد انفجار حرمين عسگريين(ع) را زنده نگه مي‌دارند خواست تا با رعايت نظم به گونه‌اي مناسب عمل كنند و با زبان و در عمل به برادران سني اهانتي نكنند، چرا كه آن‌ها در ارتباط با اين جنايت بي‌گناه هستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید