جدیدترین مطالب

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی راهیان نور جنوب شرق کشور گفت: 20 مکان درگیری‌ و محل شهادت رزمندگان اسلام جهت ساخت یادمان و المان در استان سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، جلسه راهیان نور جنوب شرق کشور با حضور سردار سرتیپ دوم «غلام‌نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان، سرهنگ «عوض‌‌علی فقیری» معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و مسئول راهیان نور جنوب شرق کشور برگزار شد.

کوهکن در این جلسه اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان به دلیل هم مرز بودن با کشورهای پاکستان و افغانستان محل ورود گروه‌های مختلف معاند است و درگیری با بسیاری با این گروه‌ها انجام می‌شود و در همین راستا شهدای بسیاری را در جهت امنیت کشور تقدیم کرده است.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی راهیان نور جنوب شرق کشور بیان داشت:‌ بیست مکان درگیری‌ و محل شهادت رزمندگان اسلام جهت ساخت یادمان و المان شناسایی شده است تا با همت رده‌های نظامی و انتظامی و دستگاه‌های دولتی استان ساخته شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید