جدیدترین مطالب

امسال شریف لک زایی با دو کتاب تازه در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد. این دو اثر برای نخستین بار در سال 1389 منتشر شده و  در معرض دید خوانندگان قرار گرفته اند. کتاب «آزادی و دانش» از سوی پژوهشگاه علوم  و فرهنگ اسلامی و کتاب «آزادی» از مجموعه چهل جلدی چلچراغ درباره اندیشه استاد مطهری حکمت توسط کانون اندیشه جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است.

______________________________________

امسال شریف لک زایی با دو کتاب تازه در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد. این هر دو اثر برای نخستین بار در سال 1389 منتشر شده و برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در معرض دید خوانندگان قرار گرفته اند.

کتاب «آزادی و دانش» از سوی پژوهشگاه علوم  و فرهنگ اسلامی و کتاب «آزادی» از مجموعه چهل جلدی چلچراغ درباره اندیشه استاد مطهری حکمت توسط کانون اندیشه جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است.

گفتنی است پیش از این کتاب «بررسی تطبیقی نظریه های ولایت فقیه» توسط انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، کتاب «آزادی سیاسی در اندیشه آیت الله مطهری و آیت الله بهشتی» توسط بوستان کتاب، کتاب «توزیع و مهار قدرت در نظریه ولابت فقیه» توسط کانون اندیشه جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، و مجموعه مقالات و نشست های «سیاست متعالیه از منظر حکمت متعالیه» از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به قلم و به اهتمام شریف لک زایی منتشر شده است.
کتاب های مذکور در غرفه ناشرین این آثار عرضه می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید