چاپ
دسته: اخبار فرهنگی
بازدید: 1659

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، عليرضا ظهيري، مسوول دبيرخانه همايش کتاب سال حوزه، امروز در جمع خبرنگاران ابرازداشت: هشتمين همايش کتاب سال حوزه در تالار همايش هاي مدرسه عالي دارالشفا قم، برگزار مي شود.
وي در ادامه افزود: در اين همايش آيت الله عبدالله جوادي آملي و حجت الاسلام  و المسلمين سيدهاشم حسيني بوشهري، مدير حوزه علميه قم سخنراني خواهد کرد.
مسوول دبيرخانه کتاب سال حوزه با ارزيابي مثبت از اين همايش، خاطر نشان کرد: بيش از هزار و دويست اثر به دبيرخانه ارسال شده است که 189 اثر پس از بررسي هاي کارشناسي به مرحله داوري راه يافت.
وي ياد آور شد: هشت اثر حائز رتبه دوم و بيست و يک اثر رتبه سوم را کسب کرده اند و در رتبه اول به دليل عدم کسب امتياز لازم در ميان آثار هيچ اثري را براي اين رتبه معرفي نکرده ايم.
ظهيري، آثار رسيده به دبيرخانه را از نظر کمي و کيفي بسيار خوب خواند و تصريح کرد: از ميان آثار رسيده 1177 اثر متعلق به آقايان و بيست و چهار اثر را بانوان به خود اختصاص داده است.
وي تاکيد کرد: آثار رسيده در دوازده گروه طبقه بنده شدند و بيش از صد و پنجاه داور آنان را ارزيابي کردند که در روز همايش از بيست و يک اثر تجليل بعمل خواهد آمد.