چاپ
دسته: اخبار فرهنگی
بازدید: 2123
دکتر نجف لک زایی در پیامی اهانت به رسول اکرم(ص) را محکوم کرد. در بخشی از این پیام آمده است: آن چه مسلم است این است که چنین اقدام هایی نشانه و علامت استیصال دشمنان بشریت در قبال گسترش حق و حقیقت و بیداری اسلامی  است. در صدر اسلام نیز وقتی دشمنان اسلام در برابر حضرت ختمی مرتبت صلی الله علیه و آله و سلم شکست خوردند به تخریب شخصیت ایشان رو آوردند، اما ترور شخصیت آن حضرت نتیجه عکس داد.
متن کامل پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر نجف لک زایی بدین شرح است
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر از لانه ام الفساد قرن ، تروریسم بالذات امریکای جنایتکار، جنایتی دیگر و اقدامی زشت و نفرت زا صادر شد و قلب و جان و روح همه علاقمندان به فضیلت و زیبایی و رحمت و عطوفت را جریحه دار کرد. ضمن تسلیت به محضر حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید و همه انسان های آزاده و غیور، این اقدام موهن را شدیدا محکوم و از همه کسانی که خود را انسان می دانند انتظار داریم در محکومیت این عمل بسیار زننده ،همراه مسلمانان و علاقمندان ارزش های الهی و انسانی شوند . تقاضای مجازات عوامل طراحی و تولید و پخش کمترین خواسته محکوم کنندگان خواهد بود.

آن چه مسلم است این است که چنین اقدام هایی نشانه و علامت استیصال دشمنان بشریت در قبال گسترش حق و حقیقت و بیداری اسلامی  است. در صدر اسلام نیز وقتی دشمنان اسلام در برابر حضرت ختمی مرتبت صلی الله علیه و آله و سلم شکست خوردند به تخریب شخصیت ایشان رو آوردند، اما ترور شخصیت آن حضرت نتیجه عکس داد. امروز نیز چنین خواهد شد و نتیجه این اقدامات مذبوحانه توجه بیشتر انسان ها به ارزش های الهی و انسانی خواهد شد.
يُريدونَ لِيُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوكَرِهَ الكافِرون.

دشمنان اسلام و پیامبر رحمت باید بدانند که ما مسلمانان برای همیشه آن حضرت را الگوی خود می دانیم و از این پس بیش از گذشته سیره و شخصیت ارزشمند و الهی آن حضرت را محور بحث و بررسی قرارخواهیم داد. بویژه بر سیره آن حضرت در مبارزه با طاغوت و شرک و شیطنت و شیطان تاکید مضاعفی خواهیم داشت.

لقَدْ کاَنَ لَکُمْ فىِ رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَن کاَنَ یَرْجُواْ اللَّهَ وَ الْیَوْمَ الآخِرَ وَ ذَکَرَ اللَّهَ کَثِیرًا.

قم- 24 شهریور 1391

نجف لک زایی
 

مطالب مرتبط

 ديدار رسول مهر و رحمت در مدينه مدني نبوي

پیام رهبر انقلاب در پی اهانت به رسول مهر و رحمت

همه چیز درباره یک فیلم موهن  

استيصال دشمن از گسترش بيداري اسلامي