چاپ
دسته: امام موسی صدر
بازدید: 2339

دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، همایش بین المللی «امام موسی صدر؛ انسانِ عقل و اخلاق» را در مشهد برگزار می‌کند. این همایش در روزهای 24 و 25 آذر 1388 در آمفی تئاتر دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد. پژوهشگران و محققان علاقه‌مند، می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ پانزدهم آبان 1388 برای دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

 ________________________________

دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، همایش بین المللی «امام موسی صدر؛ انسانِ عقل و اخلاق» را در مشهد برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، این همایش در روزهای 24 و 25 آذر 1388 در آمفی تئاتر دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

پژوهشگران و محققان علاقه‌مند، می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ پانزدهم آبان 1388 در موضوعات ذیل برای دبیرخانه این همایش ارسال کنند:

ـ تأثیر سیره معصومان بر اندیشه و عمل امام موسی صدر؛

ـ هویت‌بخشی به شیعیان لبنان در پرتو معارف رضوی؛

ـ انسان در منظومه فکری امام موسی صدر؛

ـ امام موسی صدر و توسعه اجتماعی و نهادسازی؛

ـ توانمندسازی و مسئولیت ‌بخشی به جوانان؛

ـ نقش نوین زنان در خانواده و جامعه لبنان؛

ـ همزیستی میان پیروان ادیان مختلف و فرهنگ گفت‌وگو با مخالفان از نگاه امام موسی صدر؛

ـ فرایند نیرومندسازی مقاومت در برابر تجاوزات اسرائیل؛

ـ نسبت دین با عقل، علم و اخلاق در اندیشه امام موسی صدر؛ و...

بنا بر این فراخوان، پژوهشگران می‌بایست برای شرکت در این همایش مقالات خود را در محیط word و به آدرس اینترنتی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا به دبیرخانه همایش به آدرس: مشهد، دانشگاه فردوسی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، ارسال کنند.