چاپ
دسته: امام موسی صدر
بازدید: 1532

در آستانه عيد غدير، سايت ياران صدر افتتاح شد

اين سايت که توسط عده اي از جوانان علاقمند به امام موسي صدر راه اندازي شده است، هدف خود را معرفي انديشه و سيره امام و پيگيري سرنوشت ايشان ذکر کرده است. ياران صدر اين سايت را بعد از دو سال فعاليت براي ارتباط گسترده تر با ساير علاقمندان امام صدر ايجاد کرده اند.

اين سايت شامل بخش هاي مختلف، مانند: مطالب ويژه، انديشه امام، اخبار، بخش هنري، رواق (بخش ادبي)، نشان (خاطرات)، آقاي ديکتاتور (معرفي قذافي رباينده امام)، پرونده اي که پيگيري نمي شود و ... است.

اين سايت با آدرس www.yaranesadr.ir در دسترس علاقمندان است.

یاران صدر درباره خود آورده اند:

بسم الله الرحمن الرحیم

کردار بیار و گرد گفتار مگرد … چون کرده شود ، کار بگوید که که کرد

یاران صدر جنبشی مستقل، متشکل از جوانان ایرانی است. یاران صدر جوانانی اند که می خواهند یار صدر باشند. کسانی که جذب اندیشه و راه سید خوش سیمای ایرانی شدند. کسانی که نمی توانند در مقابل ظلمی که به امام محرومان می رود، بی تفاوت بنشینند و خود را در گروه خاموشان ببینند. یاران صدر می خواهند سید موسی صدر را به ایرانیان و همه انسان های تشنه عدالت و محبت بشناسانند. یاران صدر می خواهند آزادی را به امام آزادی بازگردانند.

این سایت، قدم کوچکی در این راه است؛ برای بیان دیدگاهایمان و تلاش برای معرفی امام موسی صدر، آنگونه که هست. این سایت، راهی ست برای ارتباط با دیگر یاران صدر، تا یکدیگر را بشناسیم و در کنار هم تلاش کنیم. چرا که از اماممان آموخته ایم: نحوه ایجاد تشکیلات میان جوانان امری است که باید به خودشان واگذار شود . یعنی جوانان باید خودشان گردهم جمع شوند و برای تحقق اهداف مشترکشان تلاش کنند .

این سایت، هدف ما نیست؛ یکی از چند راهی ست که برای معرفی و پیگیری سرنوشت امام موسی صدر انتخاب کرده ایم. در طول فعالیت دو سال و اندی مان، از پخش پوستر امام در راهپیمایی های روز قدس و ۲۲ بهمن، تا صدور بیانیه اعتراض آمیز به گسترش رابطه با لیبی، تا ساخت کلیپ، تا ارتباط با تشکل های دانشجویی، تا انتشار مطالب در سایت ها و مطبوعات و …. انجام داده ایم.

یک سال قبل وبلاگ گروهی یاران صدر را ایجاد کردیم و امروز، در آستانه عید غدیر، سایت یاران صدر شروع به فعالیت می کند تا بتواند اندیشه ناب امام موسی صدر را در حد توان خود معرفی کند. ما پیگیری سرنوشت امام را هم در راستای عمل به اندیشه های او می دانیم، چرا که او را مدافع همه مظلومان و ستمدیدگان یافته ایم که برای آزادی و عدالتی همگانی تلاش می کرد و امروز، خود، در بند اسارت است و این ماییم که در آزمونی سخت قرار گرفته ایم که در برابر این مظلومیت که با بی تفاوتی دیگران هر روز عدد روزهایش بیشتر می شود، چه خواهیم کرد.

یاران صدر برای ما تنها یک نام نیست، یار صدر بودن آرمان و راه و روش ماست.