چاپ
دسته: حکمت سیاسی متعالیه
بازدید: 1425

نشست علمی «بازنمايی نوآوری‌های صدرالمتألهين»؛ به همت دفتر جنبش‌نرم‌افزاری، وابسته به دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم، پنج‌شنبه، 21 خردادماه برگزار می‌شود.

«وحيد علی‌لو»، كارشناس امور پژوهشی و اداره همايش‌های دفتر جنبش نرم‌افزاری، وابسته به دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در گفت‌وگو با سرويس انديشه خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، گفت: نشست علمی و تخصصی «بازنمايی نوآوری‌های صدرالمتألهين» از سلسله نشست‌های «نوآوری در علوم» برگزار می‌شود.

وی افزود: در اين نشست حجت‌الاسلام و المسلمين سيديدالله يزدان‌پناه، مدرس فلسفه و عرفان حوزه علميه قم به ارائه نظرات خود درباره نوآوری‌ها و ابتكارات ملاصدرا در فلسفه كه در مجموع آثار وی، از جمله «حكمة المتعاليه فی اسفار الاربعة» و «شواهد الربوبية» و «المبدأ و المعاد» و ديگر آثار وی پراكنده است، خواهد پرداخت.

علی‌لو خاطر نشان كرد: اين نشست‌ علمی پنج‌شنبه، 21 خردادماه از ساعت 10:15 تا 12:15 در سالن‌ همايش‌‌های دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم، واقع در ميدان شهدا، ابتدای خيابان معلم، برگزار می‌شود و طلاب و دانشجويان علاقه‌‌مندان می‌توانند در تاريخ ياد شده برای شركت در اين همايش حضور يابند.