جدیدترین مطالب

به گزارش «فارسی مچ» مراسم اختتامیه دومین جشنواره تبیان قم شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ از ساعت ۹ صبح در سالن کوثر برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار فارسی مچ، مراسم اختتامیه دومین جشنواره تبیان قم در روز شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ از ساعت ۹ صبح در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم به آدرس : قم بلوار جمهوری اسلامی نبش خیابان شماره ۶ برگزار می گردد. نمایشگاه عکس و پوسترهای منتخب ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در محل مراسم اختتامیه جهت بازدید علاقه مندان برپا می گردد.

دبیر دبیرخانه جشنواره تبیان قم از ثبت بیش از ۸۰۰ وبلاگ در جشنواره خبر داد.
مهندس کریمخانی گفت : وبلاگ های ثبت شده پس از بررسی های اولیه از لحاظ رعایت آیین نامه جشنواره به کمیته داوری رشته وبلاگ جهت داوری و معرفی وبلاگ های منتخب تحویل گردید.

وی گفت: کمیته داوری پس ازبررسی های فنی و محتوایی تعداد ۲۰ وبلاگ حائز تقدیر را انتخاب و در مرحله دوم از بین این آنها، منتخبین نهایی را معرفی نمودند. مهندس کریمخانی از حضور وبلاگ های بسیار موفق و پر محتوا در این دوره جشنواره خبر داد و گفت: حضور وبلاگ های قوی داوری را بسیار مشکل می سازد و امتیازات کسب شده بین وبلاگ های منتخب دوراول بسیار بهم نزدیک و حتی در مواردی یکسان می باشد ولی بهرحال براساس آیین نامه ها و قوانین جشنواره مجبوریم که سه وبلاگ رتبه اول تا سوم را اعلام نماییم که این از ارزش وبلاگ های دیگر چیزی نخواهد کاست.
دبیر دبیرخانه جشنواره تبیان قم با تاکید بربررسی مالکیت آثار، منتخبین رشته وبلاگ جشنواره را به شرح زیر اعلام نمود:

وبلاگ های حائز تقدیر انتخاب شده توسط داوران علاوه بر سه رتبه منتخب  :

دبیر دبیرخانه جشنواره تبیان قم ازارسال بیش از ۴۵۰ اثر مربوط به رشته عکس به دبیرخانه خبر داد.
مهندس کریمخانی گفت : آثار ارسالی به دبیرخانه پس از بررسی های اولیه از لحاظ تکراری بودن و رعایت آیین نامه جشنواره به کمیته داوری رشته عکس جهت داوری و معرفی آثار منتخب تحویل گردید.
کریمخانی از حضور اساتید برجسته این رشته از جمله حجت الاسلام والمسلمین محمودی ، جناب آقای ابراهیم سلیمانی و جناب آقای امیرحسامی نژاد در کمیته داوری خبرداد.
وی گفت:اساتید داوررشته عکس ابتدا پس از انجام کارشناسی های لازم تعداد ۵۰ اثر را بعنوان آثار قابل تقدیر انتخاب و در مرحله دوم از بین این آثار، منتخبین نهایی را معرفی نمودند.
دبیر دبیرخانه جشنواره تبیان قم با تاکید بربررسی مالکیت آثار، منتخبین رشته عکس جشنواره را به شرح زیر اعلام نمود:

  • رتبه اول رشته عکس : خانم آنیتا حسنعلی زاده با موضوع آموزش نماز
  • رتبه دوم رشته عکس : آقای نبی اله ابراهیمی با موضوع سبک زنددگی
  • رتبه سوم رشته عکس : مشترکا آقای مجید خالقی مقدم با موضوع انقلاب اسلامی و آقای حامد نیرومند قوچانی نژاد با موضوع سبک زندگی

دبیر دبیرخانه جشنواره تبیان قم ازارسال بیش از ۲۵۰ اثر مربوط به رشته پوستر به دبیرخانه خبر داد.
مهندس کریمخانی گفت : آثار ارسالی به دبیرخانه پس از بررسی های اولیه از لحاظ رعایت آیین نامه جشنواره به کمیته داوری رشته عکس جهت داوری و معرفی آثار منتخب تحویل گردید.
کریمخانی از حضور اساتید برجسته این رشته از جمله جناب آقای موسی زاده ، جناب آقای نجابتی و جناب آقای قره گوزلو در کمیته داوری خبرداد.
وی گفت:اساتید داوررشته ابتدا پس از انجام کارشناسی های لازم تعداد ۳۰ اثر را بعنوان آثار قابل تقدیر انتخاب و در مرحله دوم از بین این آثار، منتخبین نهایی را معرفی نمودند. کریمخانی از تصویب کمیته داوران مبنی بر عدم معرفی رتبه بندی منتخبین با توجه به آثار ارسالی و خاص بودن موضوعات خبرداد و گفت: در جلسه نهایی داوری مقرر گردید در هریک از موضوعات حجاب ، سبک زندگی و انقلاب اسلامی بصورت جداگانه یک اثر حائز رتبه معرفی گردد و در موضوع نماز هیچ اثری حائز تقدیر شناخته نشد.
دبیر دبیرخانه جشنواره تبیان قم با تاکید بربررسی مالکیت آثار، منتخبین رشته پوستر جشنواره را به شرح زیر اعلام نمود:

  • موضوع سبک زندگی : اثر آقای علی عباس نیا
  • موضوع حجاب : اثر خانم مهسا سادات هزاویان
  • موضوع انقلاب اسلامی : اثر آقای مهرداد پورمشکی

دبیر دبیرخانه جشنواره تبیان قم از ارسال بیش از ۱۸۰ اثر مربوط به رشته مقاله نویسی به دبیرخانه خبر داد.
مهندس کریمخانی گفت : آثار ارسالی به دبیرخانه پس از بررسی های اولیه از لحاظ رعایت آیین نامه جشنواره به کمیته داوری رشته مقاله نویسی جهت داوری و معرفی آثار منتخب تحویل گردید.
وی گفت:اساتید داور ابتدا پس از انجام کارشناسی های لازم تعداد ۲۵ اثر را بعنوان آثار قابل تقدیر انتخاب و در مرحله دوم از بین این آثار، منتخبین نهایی را معرفی نمودند. کریمخانی از تصویب کمیته داوران مبنی بر عدم معرفی رتبه بندی منتخبین با توجه به آثار ارسالی و خاص بودن موضوعات خبرداد.
دبیر دبیرخانه جشنواره تبیان قم با تاکید بربررسی مالکیت آثار، منتخبین رشته مقاله نویسی جشنواره را به شرح زیر اعلام نمود:

  • آقای جعفر کریمی
  • آقای علیرضا کتابی
  • آقای اسماعیل خارستانی
  • خانم فاطمه سادات قاری
  • آقای شریف لک زایی
  • خانم معصومه صابری


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید