جدیدترین مطالب

دبیر علمی همایش " حبیب دل ها" در قم گفت: یادمان سردار شهید و ابوالشهید حاج حبیب دلها در شهر قم روز پنجشنبه 17 مهرماه، برگزار می شود. شریف لک زایی در گفتگو با خبرنگار ایثار و شهادت عصر هامون در تشریح این خبر اظهار داشت: نشست علمی همایش" حبیب دلها" یادمان سردار شهید حاج حبیب لک زایی در شهر مقدس قم در روز پنجشنبه 17 مهرماه، ساعت ۹ تا ۱۲ صبح در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود، که در این همایش از چند اثر رونمایی می شود.

وی افزود: در این همایش دفتر شعری از سروده های شاعران کشور و استان که در تجلیل مقام شهید سروده شده و به دبیرخانه ارسال شده در جلد دوم " حبیب دل ها در آینه اشعار" چاپ و رونمایی می شود و دیگر اشعار رسیده در جلد سوم این مجموعه چاپ می شود.


لک زایی بیان کرد: با توجه به موضوع و عنوان همایش اطلاع رسانی لازم از طریق سایت های مختلف انجام شده و مقالات مرتبط در این زمینه جمع آوری و کارگروه های مختلف نیز راه اندازی شده است که با توفیق الهی به مناسبت دومین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار انجام می شود.


دبیر علمی همایش «حبیب دلها» در قم تصریح کرد: در این همایش شخصیت های کشوری و استانی به بیان مسائل مختلف دینی و ایثارگری پیرامون جایگاه و نقش سردار شهید خواهند پرداخت و همچنین اشعار برگزیده قرائت می شود.


وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری این همایش در قم در گلزار شهدای شهرستان نیمروز که محل دفن شهید لک زایی است در 24 مهر ماه مراسم ویژه ای برگزار خواهیم کرد و دوستان شهید و دستگاه های اجرایی که نقش محوری در این مراسم دارند حضور خواهند یافت.


وی با اشاره به اینکه در شهرستان‌های خاش، زاهدان و زابل نیز برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حبیب لک زایی، برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری مراسم شب شعر و رونمایی از دفتر پنجم حبیب دلها به این مناسبت، در شهرستان زاهدان از جمله این برنامه‌هاست.


سردار شهید حبیب لک زایی در ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۱ در مأموریت کاری و در لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) و در سومین سالگرد شهادت سرداران شهید نورعلی شوشتری و شهید رجب‏علی محمدزاده که به تعبیر سردار شهید لک زایی شهدای وحدت، امنیت و خدمت بودند، به فیض شهادت نائل شد و در سایه سپیدارهای ملکوت آرمید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید