چاپ
دسته: خبر و نظر
بازدید: 354

برای دیدار با مخاطبان کتاب «درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر»

شریف لک‌زایی امروز به نمایشگاه کتاب می‌آید

شریف لک‌زایی نویسنده کتاب «درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر» روز سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت با مخاطبان خود، در غرفه موسسه امام صدر در سی‌ودومین نمایشگاه کتاب تهران دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شریف لک‌زایی، نویسنده کتاب «درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر» از ساعت ۱۸ تا ۱۹ روز سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ برای دیدار و گفت‌وگو با مخاطبان این کتاب به غرفه مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافت.

کتاب «درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر» تألیف دکتر شریف لک‌زایی، در سال گذشته ۱۳۹۷ منتشر شد. نویسنده در این کتاب در هفت فصل برای نخستین بار به تبیین اندیشه سیاسی امام موسی صدر پرداخته است. به باور نویسنده امام صدر فیلسوفی صدرایی است و اندیشه سیاسی‌اش نیز در امتداد حکمت متعالیه قرار می‌گیرد.

لک‌زایی دارای مدرک دکتری علوم سیاسی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است و هم‌اکنون با درجه علمی دانشیاری در گروه فلسفه سیاسی پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به تدریس و تحقیق اشتغال دارد. «آزادی و دانش»، «آزادی»، «فلسفه سیاسی صدرالمتالهین»، «آزادی سیاسی از منظر آیت‌الله مطهری و آیت‌الله بهشتی»، «سیاست متعالیه از منظر حکمت متعالیه»، «بررسی تطبیقی نظریه‌های ولایت فقیه» و «توزیع و مهار قدرت در نظریه ولایت فقیه» عناوین شماری از تالیفات منتشر شده شریف لک‌زایی است.

مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شبستان (سالن ناشران عمومی) راهروی ۸، غرفه شماره ۹ حضور دارد.

همچنین وی در روز سه شنبه به مدت سه ساعت در غرفه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حضور یافت و درباره دو اثر خود، فلسفه سیاسی صدرالمتألهین و درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر با مخاطبان و علاقه مندان به گفتگو پرداخت. غرفه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در راهرو 25، غرفه 17 قرار دارد.