چاپ
دسته: خبر و نظر
بازدید: 211
به همت بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌وبویراحمد/
سلسله برنامه‌های نخبه‌محور با موضوع «دولت‌سازی اسلامی»

سلسله برنامه‌های نخبه‌محور با موضوع «دولت‌سازی اسلامی» با هدف ترویج و شناخت اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ از نظر مقام‌معظم‌رهبری، خطی که انقلاب اسلامی دنبال می‌کند، خط رسیدن به «تمدن نوین اسلامی» است. رهبر انقلاب‌اسلامی برای رسیدن به این هدف، فرآیندی پنج مرحله‌ای را ترسیم نموده‌اند که ابتدای آن پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن 57 و انتهای آن نیز تشکیل همان تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت‌بن‌الحسن عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است.

به همین منظور و در راستای اقدام 5-1-1 از سند راهبردی کشور در امور نخبگان با هدف ترویج و شناخت اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در میان آینده‌سازان و آشنایی آنان با مبانی اندیشه اسلامی اقدام، سلسله برنامه‌های نخبه‌محور با موضوع «دولت‌سازی اسلامی» به همت بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌وبویراحمد با همکاری دانشگاه یاسوج و جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود.
این برنامه‌های علمی و گفت‌وگو محور، به صورت مجازی و به ترتیب ذیل برگزار می‌شود:
«دولت‌سازی اسلامی؛ ضرورت‌ها و راهبردها» با حضور دکتر نجف لک‌زایی (1399/09/20  ساعت 10)؛ «ارتقای کارآمدی جمهوری اسلامی» با حضور دکتر علیرضا صدرا (1399/09/24  ساعت 10)؛ «کارآمدی دولت‌ها پس از انقلاب» با حضور دکتر علیرضا زهیری (1399/09/27  ساعت 10)، «آسیب‌شناسی دولت در ایران معاصر» با حضور دکتر شریف لک‌زایی و دکتر حمداله اکوانی) (1399/10/01 ساعت 10).
علاقه‌مندان برای شرکت در این بازدید می‌توانند به سامانه بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌وبویراحمد مراجعه کنند.