چاپ
دسته: خبر و نظر
بازدید: 212

بحمدالله #کتاب_حکمت_سیاسی_متعالیه هم بالاخره از چاپ خارج و روانه بازار کتاب شد. مجوز چاپ این اثر توسط #نشر_پژوهشگاه_علوم_و_فرهنگ_اسلامی در سال ۱۳۹۹ اخذ شده و اگرچه با تأخیر به چاپ رسیده ولی سال جاپ نیز همان سال 1399 است.
این اثر تکمله و جلد دوم کتاب #فلسفه_سیاسی: صدرالمتالهین به قلم نویسنده است که برای نخستین بار در سال ۱۳۹۵ چاپ و منتشر شد و با تکیه بر مواد سیاسی به بازسازی فلسفه ملاصدرا پرداخته ام.
کتاب فلسفه سیاسی صدرالمتالهین از زمان چاپ تا کنون مورد توجه بسیاری از صاحب نظران قرار گرفته و در جلسات و نشست های مختلفی در تهران، قم و اصفهان مورد نقد و گفت و گو واقع شده است. ان شاءالله به زودی مجموع این نقدها و گفت و گوها و نشست ها به طور مستقل به چاپ می رسد. امیدوارم این اثر نیز مورد توجه پژوهشگران حوزه #فلسفه_سیاسی و #علوم_سیاسی قرار گیرد معتقدم این نقدها هدیه اساتید و صاحب نظران به بنده است که می تواند به ارتقای این مباحث منجر شود.
کار بر روی فلسفه سیاسی صدرالمتالهین از سوی نگارنده هنوز خاتمه نیافته است و با توجه به حجم آثار ملاصدرا حداقل سه اثر دیگر در این زمینه باید منتشر شود تا بتواند فلسفه سیاسی ملاصدرا را بازتاب دهد
#شریف_لک_زایی

مطلب مرتبط

شریف لک ­زایی در گفت‌وگو با ایکنا: فلسفه امری تجملی نیست و برای معنادار کردن زندگی است