جدیدترین مطالب

معاون فرماندار کنارک گفت: سردار لکزایی جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نقش موثری در توسعه سازندگی و پیشرفت استان در طی 33 سال گذشته داشت.

ˈ امیر حسین مباشری ˈ شامگاه سه شنبه به مناسب درگذشت این سردار سپاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: ایشان در عرصه فرهنگی استان نیز در حوزه مهدویت و همچنین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خدمات شایانی را به جامعه فرهنگی و دانشگاهی ارایه کرد.

سردار سرتیپ ˈحبیب لک زاییˈ جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و پدر و برادر شهید ظهر امروز سه شنبه در یکی از بیمارستانهای تهران به دلیل تاثیر جراحات ناشی از دوران دفاع مقدس فوت شد و به جمع یاران آسمانی خود شتاف.

به گفته وی ، سردار لک زایی در راستای وحدت طوایف و پیوند قومیت ها در کنار سرداران شهید شوستری و محمدزاده نقش کلیدی ایفا می کرد که تاکنون کمتر به آن اشاره شده است.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری کنارک با اشاره به فعالیت های این سردار در حوزه های اقتصادی تصریح کرد: ایشان نیز همچون بسیاری از مدیران استان سیستان و بلوچستان معتقد بود نه تنها مرز تهدید نیست بلکه مرز فرصت است .

به گفته وی در همین راستا لک زایی با تمام توان به همراه دیگر مسوولان محلی و بومی در تلاش بود بازارچه های مرزی فعالتر شود تا با افزایش گردش مالی و اقتصادی مرزنشینان به عنوان حافظان کشور ، ازرفاه ، توسعه و آبادانی بیشتر برخوردار شوند.

سردار لک زایی از سال 58 وارد سپاه پاسداران شد و تاکنون در سمت های جانشین و فرمانده سپاه زابل، معاون هماهنگ کننده و جانشین فرمانده سپاه سلمان و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان انجام وظیفه می کرد.
 
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید