جدیدترین مطالب

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مهدی بختیاری در وبلاگ مرصاد به شهادت سردار لک زایی اشاره کرده و نوشت: نورعلی شوشتری سه سال قبل، 26 مهر 88 بود که در یک عملیات انتحاری در منطقه پیشین سیستان در حالی شهید شد که در کنار مردم و قبایل بلوچ بود.

حالا سه سال بعد، یکی دیگه از همین «مرد»های سپاه که عمری را در همین منطقه سیستان و بلوچستان در مقابله با اشرار و تروریستها در کنار نورعلی شوشتری و سردار شهید محمدزاده گذرانده بود، به همرزمانش پیوست.

سردار حبیب الله لک زایی جانشین فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان (سپاه سلمان)  رو چند ماه پیش تو یکی از همایش های سپاه در تهران دیدم.

وسط همایش ازش خواستم تا برای مصاحبه لطف کنه و از سالن بیاد بیرون، بی درنگ قبول کرد و منم چنتایی سوال درباره مسایل جنوب شرق ازش پرسیدم.

امروز که خبر شهادتش رو یکی از دوستان بهم داد، جا خوردم.

البته همون روز هم احساس کردم که حال چندان مساعدی نداره ولی اینکه امشب (۲۵ مهر ۹۱) در شب شهادت فرمانده اش به او پیوسته، به نظرم جالب اومد. کاش سلام ما را هم به نورعلی برساند...

این نسل به نظر من دوست داشتنی ترین نسل سپاهند؛ پیرمردهایی که بیشتر از صد جوان کارآیی دارند و انگیزه.

پسر این سردار شهید هم به دست گروهک ریگی به شهادت رسید، گروهکی که فرمانده دوست داشتنی شهید لکزایی یعنی نورعلی شوشتری را هم سه سال قبل از ما گرفت.

اگر می خواهید از اینها بیشتر بدانید، سراغشان را از مردم سیستان و بلوچستان بگیرید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید