چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 2027
فداحسین مالکی، رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در پیامی شهادت جانباز سردار سرتیپ پاسدار "حبیب لک‌زایی" را به محضر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، خانواده‌‌های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران خصوصاً مردم شریف و نجیب استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش اقتصاد پنهان، متن پیام مالکی بدین شرح است:
 
بسم رب الشهدا و الصدیقین
در طول هشت سال دفاع مقدس، جبهه‌های ما مملو از عاشقانی بوده است که سرگذشت‌ شان را باید بر برگ‌ برگ گل با خون شقایق‌ها نوشت.

دلیرمردانی که در عرصه خاک لوای سربلندی را از دست ندادند و جان برکفانی که پاره‌ای از تن خود را دادند تا شیوه پافشاری در راه حق را زنده نگاه دارند.

خبر شهادت جانباز سردار سرتیپ پاسدار "حبیب لک‌زایی" که پس از 24 سال تحمل رنج و مرارت جراحت‌های دوران دفاع مقدس سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و به همسنگران و هم‌رزمان شهیدش پیوست، چنان سنگین و جانسوز است که بسختی به باورها می نشیند.

اندوه ما در غم از دست دادن این عزیز جانباز و پدر شهید که خدماتی شایسته و به یاد ماندنی و ارزنده‌‌ای را از خود به یادگار باقی نهاده است پایان یافتنی نیست، لیکن در برابر تقدیر حضرت حق چاره‌ای جز تسلیم و رضا نمی‌باشد.

شهادت این سردار رشید اسلام را به محضر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، خانواده‌‌های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران خصوصاً مردم شریف و نجیب استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت می‌گوییم و برای این شهید بزرگوار آرزوی علو درجات و غفران و رحمت واسعه الهی آرزومندیم و برای بازماندگان و دیگر همسنگران او صبر و شکیبایی و سلامتی مسئلت داریم.

فدا حسین مالکی
رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی
بیانیه "جامعه دانشگاهیان دانشگاه زابل"
بیانیه دانشجویان اهل سنت سیستان و بلوچستان
پیام استانداران سابق استان در پی شهادت سردار لک زایی