چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 2220
امروز جامه سیاه بر تن کرده و به سوگ یاری دیرین و دلاوری دلیر نشسته ‏ایم. مردی که سادگی و ساده زیستن سرلوحه زندگی‏ اش بود و تا آخرین لحظه عمر بر این باور استوار ماند.

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ «دکتر جلال رحیمی» رییس مجلس ایثارگران کشور، در پی شهادت «سردار حبیب لک‏زایی» پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن پیام " دکتر جلال رحیمی" به این شرح است:‏

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله  و انا الیه راجعون

با سلام و درود به محضر حضرت ولیعصر مهدی موعود (عج) و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه‏ای مدظله العالی و سلام و صلوات به روح پر فتوح امام راحل (ره) و شهدای اسلام و انقلاب که با درک طریقت حق گام در راه و مسلک سید و سالار شهدای اسلام حضرت اباعبدالله الحسین نهادند و میراث‏‏دار بیرق سرخ شهادت گشتند.

امروز جامه سیاه بر تن کرده و به سوگ یاری دیرین و دلاوری دلیر نشسته‏ایم. مردی که سادگی و ساده زیستن سرلوحه زندگی‏اش بود و تا آخرین لحظه عمر بر این باور استوار ماند.

سردار سرافرازی که سالهای جوانی خود را در سنگرهای عشق و معرفت و در دفاع از کیان و ناموس کشورش سپری کرد و حماسه‏هایی جاوید خلق نمود. ایشان بارها و بارها پیکر پاکش را به گلوله‏ها و ترکشهای خصم دون سپرد و مدال پرغرور جانبازی برگردن آویخت و در این راه، خون سرخ فرزند و داماد عزیزش را تقدیم انقلاب کرد اما اجازه نداد تا گزندی به مردم میهنش وارد آید.

اکنون مجلس ایثارگران کشو این ضایعه جانسوز و درگذشت عضو فعال و برجسته مجلس ایثارگران کشور را به پیشگاه مقام عظمای ولایت و کلیه همرزمان آن عزیز و عموم ایثارگران معزز استان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان ایشان از حی سبحان ط‏لب صبر و شکیبایی می‏نماییم.

جلال رحیمی

رییس مجلس ایثارگران کشور‏

 

 

پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی
پیام تسلیت معاون رئیس جمهور
پیام دانشگاه سیستان و بلوچستان و علوم پزشکی
پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران
افتتاح مجتمع فرهنگی سردار حبیب لک زایی
پیام تسلیت سردار حجازی در پی شهادت سردار حبیب لک‏زایی