چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 2229
آری سخن از حاج حبیب لک‏ زایی است. او که دیگر دوری یاران سفر کرده را تحمل نکذد و با عروج عاشقانه و ملوتی بر شهادت لبخند زیبایی زد و به خیل عند ربهم یرزقون پیوست و قلب مقام معظم رهبری، دلدادگان و سالکان الی الله و جامعه ایثارگر را جریحه دار ساخت.

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ «دکتر سیدباقر حسینی» نماینده شهرستان زابل در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت سردار پاسدار «حبیب لک‌زایی» جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام دکتر حسینی به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خوشا آنانکه جانان می شناسند

طریق عشق و ایمان می شناسند

یاران همه رفتند جا مانده ام من

از خیل مشتاقان وا مانده ام من

سلام و درود بر راست قامتان همیشه تاریخ آنان که در مسیر حرم یار می‏ نوش سراچه کوثر شدند و لب بر لب الماسه اهورایی، زمرم می ناب معرفت در میعادگاه پر از نور معراج خونین و عاشقانه با زمزم امن یجیب، بر شهادت لبخند زدند.

سلام و درود بر عاشق و دلباخته شهادت، او که ردای زیبای جانبازی به تن کرد. او که غنچه زیبایش «مسلم» را در راه خدا پرپر شده روی دست دید تا نامش مزین به پدر شهید شود.

آری سخن از حاج حبیب لک‏ زایی است. او که دیگر دوری یاران سفر کرده را تحمل نکذد و با عروج عاشقانه و ملوتی بر شهادت لبخند زیبایی زد و به خیل عند ربهم یرزقون پیوست و قلب مقام معظم رهبری، دلدادگان و سالکان الی الله و جامعه ایثارگر را جریه‏دار ساخت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم غیور و شهید پرور سیسان، خانواده آن عزیز سفر کرده، از خداوند متعال صبر جمیل را برای وابستگان مسئلت داشته، علو درجات رحمت و مغفرت الهی را برای آن فقید سعی خواستارم.

پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی
پیام تسلیت معاون رئیس جمهور
پیام دانشگاه سیستان و بلوچستان و علوم پزشکی
پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران
افتتاح مجتمع فرهنگی سردار حبیب لک زایی
پیام تسلیت سردار حجازی در پی شهادت سردار حبیب لک‏زایی 
پیام تسلیت رییس مجلس ایثارگران کشور
پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین قرائتی
پیام تسلیت مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه 
پیام تسلیت مؤسسه عرشیان کویر در پی شهادت سردار لک‏زایی 
 حضور آیت الله سلیمانی در منزل سردار شهید حبیب لک زایی