چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 2281
شهید لک زایی در سخنرانی هایش از واژه هایی که بیان گر دو سبک زندگی بودند استفاده می کرد. از جمله سبک زندگی مبتنی بر حیات طیب و پاک و سبک زندگی مبتنی بر حیات خبیثه. همچنین از مؤلفه هایی نظیر حق و باطل، صلاح و فساد، توحید و طاغوت و ... که بیانگر این دو سبک زندگی هستند استفاده می کرد. 

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ آیین گرامی داشت سومین روز شهادت سردار "حبیب لک زایی" در گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) شهر ادیمی با حضور نماینده ولی فقیه، معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و مسؤولان استانی و محلی و جمع کثیری از مردم شهیدپرور سیستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل‎بیت(ع) و برادر سردار حبیب لک زایی، ضمن تشکر از سازمان‏ها، نهادها، مؤسسات و مسؤولان و شرکت کنندگان در مراسم و برگزارکنندگان مراسم و بسیج و سپاه پاسداران و مردم انقلابی و مهربان و همیشه در صحنه به سبک زندگی سردار حبیب لک زایی اشاره و خاطراتی از حیات آن شهید والامقام را بازگو کرد.

وی سبک زندگی شهید را مبتنی بر قرآن و حیات طیبه دانست. دکتر لک زایی تصریح کرد شهید لک زایی در سخنرانی هایش از واژه هایی که بیان گر دو سبک زندگی بودند استفاده می کرد. از جمله سبک زندگی مبتنی بر حیات طیب و پاک و سبک زندگی مبتنی بر حیات خبیثه. همچنین از مؤلفه هایی نظیر حق و باطل، صلاح و فساد، توحید و طاغوت و ... که بیانگر این دو سبک زندگی هستند استفاده می کرد.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با ذکر خاطره ای به نقل از یکی از دوستان شهید گفت یک وقتی که ایشان در بیمارستان بستری بود دکتر استفاده از تلفن همراه را برای وی ممنوع می کند اما سردار با لبخند به پزشک معالج خودش می گوید البته به جز کارهای مربوط به شهدا. وی چنین نتیجه گرفت که ترویج و تقویت فرهنگ شهادت و ایثارگری و فداکاری در رأس و در قله ارزش ها و گفتمان حاکم بر سبک زندگی قرآنی و الهی سردار حبیب لک زایی بود.

در پایان با حضور معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت مجتمع فرهنگی سردار حبیب لک زایی افتتاح شد.

شایان ذکر است سردار حبیب لک‏زایی که جانباز 73 درصد بود پس از 24 سال تحمل رنج و مرارت جراحت‏های دوران دفاع مقدس ظهر روز سه شنبه 25 مهر 1391 هم زمان با شهادت امام جواد علیه السلام در بیمارستان بعثت تهران به لقاء الله پیوست.

این پدر شهید، در طول سال‏های خدمت خود، رسیدگی مجدانه به خانواده شهدا و ایثارگران و مستضعفان را در کارنامه خود به یادگار گذاشت و اینک در فاصله یک روز مانده به سالگرد «شهدای وحدت سیستان و بلوچستان» به جمع یاران و فرزند شهیدش پیوست.

 

پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی
پیام تسلیت معاون رئیس جمهور
پیام دانشگاه سیستان و بلوچستان و علوم پزشکی
پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران
افتتاح مجتمع فرهنگی سردار حبیب لک زایی
پیام تسلیت سردار حجازی در پی شهادت سردار حبیب لک‏زایی 
پیام تسلیت رییس مجلس ایثارگران کشور
پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین قرائتی
پیام تسلیت مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه 
پیام تسلیت مؤسسه عرشیان کویر در پی شهادت سردار لک‏زایی 
 حضور آیت الله سلیمانی در منزل سردار شهید حبیب لک زایی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)