چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 2211
به گزارش ایرنا، آیت الله ˈعباسعلی سلیمانیˈ روز یکشنبه در آیین سومین روز درگذشت سردار ˈحبیب لک زاییˈ جانباز، رزمنده دفاع مقدس و جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مسجد جامع زاهدان افزود: سپاه با توجه به داشتن ریشه ای الهی از جایگاه بسیار خوبی در بین ملت ایران برخوردار است.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: سپاهیان غیور و ولایتمدار ایران اسلامی مانند سردار لکزایی همیشه در صف مقدم جبهه مبارزه با استکبار جهانی و عوامل دست نشانده آنها قرار دارند.

عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: شکوه و عظمت امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف مدیون تلاش ارتشیان، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج در سایه حمایت همه جانبه مردمی است.

آیت الله سلیمانی افزود: سردار لک زایی فردی متدین و دیندار بود و هیچ وقت جانبازی و عملکرد خود در راه دفاع از ارزش های دفاع مقدس را به رخ نکشید و برای فعالیت های خارج از وظیفه اش وجهی درخواست نکرد.

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی مسجد امام حسین(ع) چابهار گفت: این جنایت شرم آور کار افراد شرور و کوردلان دست نشانده آمریکا و صهیونیست اشغالگر است که اهداف اسلام ستیزی را دنبال می کنند.

برادر سردار ˈحبیب لک زاییˈ نیز در این آیین از خاطرات وی و مجاهدتهایش در هشت سال دفاع مقدس و نقش وی در تحکیم وحدت بین شیعه و سنی سیستان و بلوچستان سخنانی ایراد کرد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد استاندار و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، جمع کثیری از مسوولان استان و مردم شریف ولایتمدار زاهدان حضور داشتند.

 *****

ه گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر یکشنبه در مراسم سومین روز درگذشت سردار حبیب لک زایی که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، جمعی از مسئولین و مردم ولایتمدار زاهدان در مسجد جامع برگزار شد، اظهار داشت: سپاهیان غیور و ولایتمدار ایران اسلامی همواره در صف مقدم جبهه مبارزه با استکبار جهانی و عوامل دست نشانده آنها قرار دارند.

وی گفت: سردار لک زایی جانباز رزمنده دفاع مقدس و جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از جمله شخصیت های نادر استان است که در تمام مراحل زندگی خود خدمات قابل توجه و شایانی به ملت ایران کرده است.

وی افزود: این سردار بزرگوار در دوران رژیم ستم شاهی جزو مبارزان نهضت اسلامی، در دوران انقلاب در شمار مجاهدان و در طول دفاع مقدس با جانبازی و از خود گذشتگی در کنار رزمندگان اسلام و در سال های پس از جنگ تحمیلی در عرصه فرهنگی، نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های ناب اسلام و انقلاب، خدمات شایان و ماندگاری را از خود برجای گذاشت.

*****
به گزارش شبستان، آیت الله سلیمانی در نماز جمعه زاهدان به ارتحال ملکوتی سردار حبیب الله لک زایی اشاره کرد و گفت: مردم سیستان و بلوچستان هفته گذشته یک ضایع سنگین که همانا ارتحال ملکوتی شهید حبیب الله لک زایی بود را پشت سرگذاشتند.
 
امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: اکنون در مکان مصلای قدس زاهدان جای خالی سردار لک زایی احساس می شود و یقین دارم که این مکان مقدس در این روز جمعه برای فقدان این عزیز بزرگوار گریه می کند.
 
سلیمانی با بیان اینکه سردار در رده های مختلف مدیریتی و فرا مسئولیتی درخشید، گفت: لک زایی سرداری مومن و ولایتمدار بود که به عنوان پیشانی فرزندان ارزشی این نظام و سرباز جبهه و جنگ قلمداد می شود.
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی
پیام تسلیت معاون رئیس جمهور
پیام دانشگاه سیستان و بلوچستان و علوم پزشکی
پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران
افتتاح مجتمع فرهنگی سردار حبیب لک زایی
پیام تسلیت سردار حجازی در پی شهادت سردار حبیب لک‏زایی 
پیام تسلیت رییس مجلس ایثارگران کشور
پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین قرائتی
پیام تسلیت مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه 
پیام تسلیت مؤسسه عرشیان کویر در پی شهادت سردار لک‏زایی 
 حضور آیت الله سلیمانی در منزل سردار شهید حبیب لک زایی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

مراسم روز سوم شهادت سردار حبیب لک زایی برگزار شد
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه سلمان و استاندار
پیام امام جمعه، فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان زابل
خاطره مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان از سردار لک زایی
شهید لک زایی، دایره‌المعارف مجاهدت، تلاش و خدمت بود
برنامه بزرگداشت سردار لک زایی در قم اعلام شد
خدا كند كه اين خبر صحت نداشته باشد
پیام تسلیت یعقوب جدگال، نماینده مردم شریف چابهار
پیام تسلیت حوزه مقاومت شهید باهنر اصناف ناحیه سپاه زاهدان
پیام تسلیت قرارگاه بصيرت شهرستان خاش
  پیام تسلیت مدیر کل اوقاف وامور خیریه سیستان وبلوچستان
  عطر خوشبوي شهادت دوباره در خيابان هاي زاهدان پيچيد
حبیب مردم سیستان و بلوچستان بود
وحدت، امنیت و خدمت از اهداف سردار لک زایی بود
دعای عرفه در جوار مزار سردار شهید لک زایی برگزار می شود