چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 2128
امام جمعه سابق ایرانشهر مدیریت قوی و خستگی ناپذیری را دو ویژگی مهم شهید لک زایی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و بنیاد مهدویت بیان کرد و تاکید کرد: با وجود شرایط خاصی که در سیستان حاکم بود برنامه های بسیار اثر گذاری را اجرا کردند که حتی کمترین تنش را به رغم حضور گسترده جوانان اهل سنت ندیدیم.

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم بزرگداشت «سردار شهید حبیب لک زایی» عصر دیروز شنبه 6 آبان 1391 با حضور علما، اساتید و شخصیت های فرهنگی و نظامی در قم برگزار شد.

«حجت الاسلام محمدجواد عبداللهی» امام جمعه سابق ایرانشهر در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‏وگو با خبرنگار ابنا، اظهار داشت: در سفری که با سردار شهید حبیب لک زایی به کردستان داشتیم، به دلیل اشرافی که بر استان سیستان و بلوچستان و تعمقی در مسائل سیاسی ـ اجتماعی استان داشتند، چهره واقعی استان را هم در وجود خودشان به نمایش گذاشتند و هم در کلام زیبا و نافذ خودشان بیان کردند.

وی افزود: حقیقتاً اگر بخواهیم استان سیستان را معرفی کنیم در یک جمله می توانم بگویم که همه استان در شخصیت شهید لک زایی خلاصه می شد.

امام جمعه سابق ایرانشهر مدیریت قوی و خستگی ناپذیری را دو ویژگی مهم شهید لک زایی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و بنیاد مهدویت بیان کرد و تاکید کرد: سردار لک زایی مدیری بود برنامه ریز و آینده نگر که از فرصت ها به بهترین شکل ممکن استفاده می کرد، و هم مدیری بود که با اشراف عمیق بر کار از اطلاعات جامعی برخوردار بود.

حجت الاسلام عبداللهی گفت: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، به رغم اینکه شهید لک زایی دبیر ستاد بود اما تمام فعالیت ها و برنامه ریزی های سالیانه و فراتر از سالیانه بر عهده این بزرگوار بود و با وجود شرایط خاصی که در سیستان حاکم بود برنامه های بسیار اثر گذاری را اجرا کردند که حتی کمترین تنش را به رغم حضور گسترده جوانان اهل سنت ندیدیم.

امام جمعه سابق ایرانشهر تمام تلاش های شهید لک زایی را نشان از شخصیت جامع، دوراندیش و مدبرانه این بزرگوار دانست و تاکید کرد: قطعا و یقینا خلا وجودی ایشان برای استان به این زودی ها پر نخواهد شد، سیمای کامل استان سیستان و بلوچستان استاد شهید لک زایی بود.

حجت الاسلام عبداللهی در پایان این ضایعه را به هم عموم مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان و خانواده محترم لک زایی تسلیت گفت و ابراز امیدواری کرد مسوولین استان بتوانند این خلأ فکری مدیریتی و شخصیتی را که در استان اتفاق افتاده با تدبیر صحیح پر کنند.

شایان ذکر است «سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب لک‏زایی» که جانباز 73 درصد بود پس از 24 سال تحمل رنج و مرارت جراحت‏های دوران دفاع مقدس به همسنگران شهیدش ملحق گردید.

وی که در سال 1367 در منطقه عملیاتی "شلمچه" به افتخار جانبازی نائل شده بود بدنش بيش از شصت تركش داشت و از ناحيۀ چشم، سر، پا، گلو، پهلوي چپ و پهلوی راست دارای مجروحیت بود.

حبیب لک‏زایی در سال 1358 وارد سپاه پاسداران شد و در سمت های "جانشین و فرمانده سپاه شهرستان زابل"، "معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان"، "جانشین سپاه سلمان"، "دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان" و "مدیر عامل بنیاد حضرت مهدی موعود سیستان و بلوچستان" انجام وظیفه کرد. سردار لک زایی در نیمه شعبان امسال نیز در همایش بین المللی دکترین مهدویت به عنوان "فعال مهدوی" مورد تقدیر قرار گرفت.

این پدر شهید، در طول سال‏های خدمت خود، رسیدگی مجدانه به خانواده شهدا و ایثارگران را در کارنامه خود به یادگار گذاشت.
 
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
سرداران می روند نوبت به نوبت!
باز نشر مقاله ای به قلم سردار شهید لک زایی  
سه شنبه، مراسم بزرگداشت سردار لک زایی در تهران
سلام ما را به "نورعلی" برسان
سه ویژگی مهم شهید لک زایی از زبان سردار فرهادی
شهید لک زایی در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب سنگ تمام گذاشت