چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 2216
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خراسان رضوی، حجت الاسلام عبادی ضمن تبیین آیه شریفه شصت و نهم سوره نساء شهید لک‏ زایی را از کسانی دانست که در راستای اطاعت از خداوند و رسول خداوند از ولایت فقیه اطاعت می‏کنند. وی تصریح کرد که ولایت فقیه نقش محوری و کانونی در اندیشه شهدا دارد و تقریباً همه شهدا در وصیت‏نامه‏ هایشان مردم را به پیروی از ولایت فقیه دعوت کرده ‏اند.
 
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خراسان رضوی، حجت الاسلام عبادی ضمن تبیین آیه شریفه شصت و نهم سوره نساء شهید لک ‏زایی را از کسانی دانست که در راستای اطاعت از خداوند و رسول خداوند از ولایت فقیه اطاعت می‏کنند. وی تصریح کرد که ولایت فقیه نقش محوری و کانونی در اندیشه شهدا دارد و تقریباً همه شهدا در وصیت‏نامه‏ هایشان مردم را به پیروی از ولایت فقیه دعوت کرده ‏اند.

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ مجلس بزرگداشت  «سردار شهید حاج حبیب لک زایی» در مشهد مقدس، عصر امروز پنجشنبه 11 آبان 1391 16:45 با حضور فرمانده فعلی و اسبق سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و جانشین سپاه استان خراسان رضوی، مدیر کل اطلاعات استان خراسان رضوی، معاون استاندار خراسان رضوی، لشکر پنج نصر و دیگر مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی استانی و محلی و ایثارگران و خانواده‏های شهدا و بسیجیان و مردم شهیدپرور و خداجوی مشهد مقدس در مسجد و حسینیه سیستانی‏های مقیم این شهر برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم باشکوه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ذکر مصائب حضرت اباعبدالله الحسن پرداختند.

در ادامه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه استان خراسان رضوی به ایراد سخن پرداخت. وی پس از تجلیل از مقام شهدا گفت: اگر امثال سردار شهید حبیب لک‏ زایی همراه حضرت علی علیه‏السلام بودند، جانانه تا پای جان از دستورات حضرت امیرالمؤمنین اطاعت می‏کردند. وی افزود: شهید سردار لک‏ زایی چون شهید شوشتری، محمدزاده و برونسی بر سر پیمانی که با خداوند بسته بود، وفادار ماند و سرانجام هم به خیل یاران و دوستان و فرزند شهیدش پیوست.

ایشان در بخشی دیگر از سخنانش به تفسیر و توضیح آیه بیست و سوم سوره احزاب که می‏فرماید: مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا؛ از مؤمنان مردانی هستند که به پيمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، بعضی بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هيچ پيمان خوددگرگون نکرده اند، پرداخت و شهدا را از مصادیق «من ینتظر» برشمرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه استان خراسان رضوی، ضمن تبیین آیه شریفه شصت و نهم سوره نساء شهید لک‏ زایی را از کسانی دانست که در راستای اطاعت از خداوند و رسول خداوند از ولایت فقیه اطاعت می‏کنند. وی تصریح کرد که ولایت فقیه نقش محوری و کانونی در اندیشه شهدا دارد و تقریباً همه شهدا در وصیت‏نامه‏هایشان مردم را به پیروی از ولایت فقیه دعوت کرده‏اند.

ایشان در ادامه با اشاره به روحیه سلحشوری و شهادت طلبی ملت ایران گفت: تا زمانی که این مردم و با این روحیه بالا در صحنه هستند، دشمن نمی‏تواند به توطئه‏های مختلفش جامه عمل بپوشاند و انشاء الله شکست نهایی را از ملت مسلمان و انقلابی ایران خواهند خورد.

تسلیت و تبریک مجدد به خانواده و بستگان این شهید سعید، و ذکر مصائب حضرت اباعبدالله الحسین و دعا، پایان بخش سخنان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمطه استان خراسان رضوی بود.

گفتنی است سردار حبیب لک‏ زایی که جانباز 73 درصد بود پس از 24 سال تحمل رنج و مرارت جراحت‏های دوران دفاع مقدس ظهر روز سه شنبه 25 مهر 1391 در بیمارستان بعثت تهران به لقاء الله پیوست.

 این پدر شهید، در طول سال‏های خدمت خود، رسیدگی مجدانه به خانواده شهدا و ایثارگران و محرومان و مستضعفان را در کارنامه خود به یادگار گذاشت و در فاصله یک روز مانده به سالگرد «شهدای وحدت سیستان و بلوچستان» در روز شهادت امام جواد علیه‏السلام به جمع یاران و فرزند شهیدش پیوست و پس از تشییع در زاهدان در روز چهارشنبه، و روز بعد در زابل، یک ساعت به اذان ظهر روز پنج شنبه بیست و هفتم مهرماه 1391 در حسینیه شهر ادیمی برای همیشه آرام گرفت.
 
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی