چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 2362
امر به معروف و نهی از منکر باید عادلانه و عالمانه انجام شود
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید عادلانه و عالمانه باشد و کسی که این کار را انجام می دهد باید علم آن را داشته و عالم به معروف و منکر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر دوشنبه در سومین همایش تبیین رویکرد، راهبردها و توانمند سازی ستادهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان که در تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: همه ما دارای یک زندگی اجتماعی هستیم و زندگی در راستای اجتماعی بودن پیش خواهد رفت و همه انسان ها حتی بهترین و بزرگترین متخصصان رشته های مختلف نیز نیازمند حضور در جامعه و اجتماع هستند.

وی گفت: ‌زندگی اجتماعی انسان ها تاثیر و تاثر پذیر است و وقتی انسان در یک محیط قرار گیرد محال است که از افراد دیگر تاثیر نپذیرد و البته اغلب این تاثیر به صورت پنهان و مخفی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در مسئله امر به معروف و نهی از منکر باید به معنی واقعی کلمه توجه شود، افزود: امر به معروف و نهی از منکر اوجب الواجبات است و اهم مهمات ملت مسلمان محسوب می شود.

دبیر ستاد سومین همایش تبیین رویکرد، راهبردها و توانمند سازی ستادهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار حبیب لک زایی دبیر اسبق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بیان داشت: برگزاری باشکوه این همایش نتیجه تلاش و کوشش صادقانه سردار لک زایی است که امروز دعوت حق را لبیک گفت و در جمع ما حضور ندارد.

موسی سنچولی گفت: اگر امروز توانسته ایم قله های رفیع معنوی و علمی را فتح کنیم در راستای کارهایی بوده که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر انجام شده است.

در این همایش حجت الاسلام جواد صادق زاده معاون اداره ‌ها و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف کشور، استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده سپاه استان، روسای ستادهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، فرمانداران، مدیران واحدهای فرهنگی ادارات و کارخانجات، تشکل های مردمی، مدیران سازمان های اجرایی، اساتید و دانشجویان حضور داشتند.

امر به معروف و نهی از منکر راه مبارزه با ناهنجاری‌های جامعه است

استاندار سیستان‌ و بلوچستان گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، تنها راه مبارزه با ناهنجاری‌ها در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی صبح امروز در سومین همایش تبیین رویکرد، راهبردها و توانمندسازی ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای است که بر انسان‌ها تأثیر گذاشته و آنها را به اوج بندگی می‌رساند و ناپاکی‌ها را از قلب آنها جدا می‌کند.

وی افزود: ما مکلف هستیم از این فریضه الهی دفاع کنیم و آن را در عقل و قلب و تمام امورات زندگی خود آمیخته تا جامعه به سمت عدل الهی سوق پیدا کند.

نارویی با اشاره به حادثه تروریستی چابهار تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی در ایجاد ناامنی در ایران اسلامی ناکام خواهند ماند و اقدامات تروریستی آنان نمی‌تواند خللی در عزم استوار مردم وارد کنند.

وی ادامه داد: اقدام تروریستی دشمنان ایران اسلامی در نماز جمعه چابهار در حالی صورت گرفت که صفوف به هم فشرده ملت ایران نقشه‌های شوم دشمنان را در اعمال تحریم علیه این نظام مقدس خنثی کرده و آنان را در دستیابی به هدف خود در تضعیف ایران اسلامی ناکام گذاشته است.

وی به طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان اشاره کرد و بیان داشت: همه ما باید با تمام توان در اجرای این طرح تلاش کنیم تا شاهد آبادانی استان پهناور سیستان‌وبلوچستان باشیم.

استاندار سیستان‌ و بلوچستان از سردار شوشتری و سردار لک زایی به عنوان انسان‌هایی خداشناس، عالم و پر تلاش در عرصه ترویج فرهنگ اسلامی یاد کرد و گفت: کارها و تلاش‌هایی که این دو عزیز از دست رفته در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام داده‌اند باید در سرلوحه کار تمامی مدیران و مسئولان قرار گیرد.

نارویی با اشاره به انتصاب فرمانداران شهرستان‌های نیکشهر و زابل افزود: ما در انتصاب فرمانداران سعی کرده‌ایم از نیروی بومی و آشنا به موقعیت منطقه استفاده کنیم زیرا آنها بیشتر می‌توانند با مردم آن منطقه ارتباط برقرار کرده و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
سرداران می روند نوبت به نوبت!
باز نشر مقاله ای به قلم سردار شهید لک زایی  
سه شنبه، مراسم بزرگداشت سردار لک زایی در تهران
سلام ما را به "نورعلی" برسان
سه ویژگی مهم شهید لک زایی از زبان سردار فرهادی
شهید لک زایی در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب سنگ تمام گذاشت
سردار شهید لک زایی سیمای کامل استان سیستان بود
شهید لک زایی الگویی برای خدمت خالصانه در نظام اسلامی بود 
شهید لک زایی سدی آهنین در برابر جریان نفاق سیستان بود
شهید لک زایی برای وحدت شیعه و سنی تلاش شایانی کرد
شهید لک زایی خواب را از چشم دشمنان منطقه سیستان ربوده بود
با عملکرد صحیح خود در مقابل شهدا سرافکنده نباشیم
پیام تسلیت فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور
مجلس يادبود «سردار شهید حاج حبیب لک زایی» در مشهد مقدس
پيام تسليت رئيس مجلس شوراي اسلامي در پي شهادت سردار لك زايي
سي سال با سردار شهید: یادداشتی از عباس نورزایی
پیام تسلیت ستاد مركزي هيات رزمندگان اسلام
مراسم گرامیداشت سردار شهید لک زایی در تهران برگزار شد
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی کشور
پيام هيأت رزمندگان اسلام سيستان و بلوچستان
مراسم یادبود سردار لک‏ زایی در مشهد مقدس برگزار شد
پیام کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان سیستان و بلوچستان
پیام سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور
پیام دانشجویان بسیجی اهل سنت سیستان و بلوچستان
آیت‏ الله سلیمانی: تبسم شهید لک‏ زایی، نشانه دل آرام و قلب سلیم اوست
بزرگداشت شهید لک‏ زایی در مدرسه معصومیه قم برگزار می‏ شود
استاد حوزه و دانشگاه: سردار شهید لک‏ زایی محبوب خدا بود
تجلیل از سردار حبیب لک زایی به عنوان مهدی یاور
تجلیل از سردار شهید حبیب لک زایی در همایش امر به معروف