چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 2098
پنجشنبه، هجدهم آبان، با حضور دانشجویان مراسم زیارت عاشورا در جوار مزار سردار شهید لک زایی برگزار می شود
 
به گزارش روابط عمومی هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی، (18 آبان) در بیست و یکمین روز از خاکسپاری سردار سرافراز سپاه اسلام ابوالشهید حاج حبیب لک زایی، مراسم پرفیض زیارت عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در مجتمع فرهنگی این سردار شهید در آستان مقدس گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) برگزار می شود.

بنابر این گزارش، این مراسم ساعت 15 و با حضور دانشجویان دانشگاه زابل و همچنین خانواده سردار شهید لک زایی برگزار خواهد شد.

مجتمع فرهنگی سردار شهید لک زایی در سومین روز خاکسپاری این سردار شهید با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان، معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت، مسئولان استانی و شهرستان در گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی نامگذاری و رسماً به بهره برداری رسید.

این مجتمع شامل موزه روباز شهدا، حسینیه، مسجد، مرکز فرهنگی، سقاخانه، غسالخانه، فضای ورزشی روباز به همراه دستگاه های ورزشی، برج نوری، سرایداری و ... می باشد که با همت و مدیریت سردار رشید سپاه اسلام جانباز شهید حاج حبیب لک زایی و با همکاری اعضای هیئت امنای گلزار شهدای ادیمی، خیرین، مسئولین به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است سردار حبیب لک ‏زایی که جانباز 73 درصد بود پس از 24 سال تحمل رنج و مرارت جراحت‏های دوران دفاع مقدس ظهر روز سه شنبه 25 مهر 1391 در بیمارستان بعثت تهران به لقاء الله پیوست.

این پدر شهید، در طول سال‏های خدمت خود، رسیدگی مجدانه به خانواده شهدا و ایثارگران و محرومان و مستضعفان را در کارنامه خود به یادگار گذاشت و در فاصله یک روز مانده به سالگرد «شهدای وحدت سیستان و بلوچستان» در روز شهادت امام جواد علیه‏السلام به جمع یاران و فرزند شهیدش پیوست و پس از تشییع در تهران و زاهدان در روز چهارشنبه، و روز بعد در زابل، یک ساعت به اذان ظهر روز پنج شنبه بیست و هفتم مهرماه 1391 در حسینیه شهر ادیمی برای همیشه آرام گرفت.
 
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت
یادبود سردار لک زایی در دانشگاه دریانوردی چابهار
برگزاری بزرگداشت سردار لک‏ زایی در سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم