چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 2820
سپس آیت الله سلیمانی به فعالیت‏ها و مسئولیت‏های "سردار شهید حاج حبیب لک‏ زایی" اشاره کرد و گفت: او با عشق هر چه تمام‏تر در احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر تمام قد قیام کرد و با اینکه این کار مشکل و پر زحمت بود با تلاش خستگی ناپذیر، مقام اول را در کشور نصیب ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان نمود و ستادی را که محلی از اعراب نداشت به ستاد نمونه و الگو در کشور تبدیل کرد. وی تجلیل از سردار شهید حاج حبیب لک ‏زایی را تجلیل از اخلاص، بی ادعایی، اطاعت از ولایت، بی آلایشی، خاکی بودن، تعهد به مرام، دین، لباس و شغل، فداکاری و ایثارگری دانست و گفت: اگر از سردار لک‏ زایی به «مالک اشتر» تعبیر کنیم، غلو نیست.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آیت الله سلیمانی تجلیل از سردار شهید حاج حبیب لک ‏زایی را تجلیل از اخلاص، بی ادعایی، اطاعت از ولایت، بی آلایشی، خاکی بودن، تعهد به مرام، دین، لباس و شغل و فداکاری و ایثارگری دانست و گفت: اگر از سردار لک‏زایی به «مالک اشتر» تعبیر کنیم، غلو نیست.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت علیهم‏السلام ـ ابنا ـ مراسم اربعین سردار شهید حاج حبیب لک‏ زایی شنبه شب چهارم آذرماه 1391 با سخنرانی نماینده ولی فقیه و با حضور استاندار و دیگر مسئولین استان و مردم انقلابی و قدرشناس زاهدان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان ضمن بررسی شباهت‏ها و تفاوت‏های حکومت نبوی و انقلاب اسلامی گفت: پیامبر حکومت و نظام جاهلی را متحول کرد و نظامی اسلامی بر اساس برادری، برابری و عدالت و مساوات پدید آورد و فرمودند عرب بر عجم و سیاه و سفید برتری ندارند و تنها ملاک برتری تقواست و لذا نظام سیاسی‏ این جهان بینی جدید، مبتنی بر کرامت و عزت انسان ها بود و هیچ کس حق نداشت به دیگری فخر فروشی کند.

«آیت الله سلیمانی» افزود: نهضت عاشورا و قیام کربلا هم برای اینکه مردم نماز بخوانند و روزه بگیرند و حج به جا بیاورند نبود؛ بلکه هدف از قیام اباعبدالله الحسین مبارزه با تبدیل شدن نظام ارزشی و الهی و اسلامی به حکومت طاغوتی و سلطنتی بود که ایشان در قالب امر به معروف و نهی از منکر آن را بیان کردند.

وی گفت: همانطور که انقلاب پیامبر می‏ تواند آسیب پذیر باشد، انقلاب اسلامی هم می‏ تواند آسیب پذیر باشد. ایشان آسیب خارجی از سوی کفار و دشمنان خارجی  و آسیب درونی توسط منافقین و دشمنان داخلی را دو تهدید انقلاب پیامبر دانست.

وی تصریح کرد: افرادی که با بصیرت کامل و هوشمندی سرشار و آگاهی تمام عیار دیروز تحت فرمان امام و امروز در خدمت ولایت در صحنه‏ های گوناگون و مخصوصاً در میدان مهم امر به معروف و نهی از منکر یعنی دو اصل مهم اسلامی که نقادی سالم و ترویج خیر و خوبی را در جامعه نهادینه می‏ کند، کاری حسینی انجام می‏ دهند و ضمن بیمه کردن انقلاب، نقشه‏ های مزورانه دشمنان داخلی و خارجی را هم خنثی می‏ کنند.  

سپس آیت الله سلیمانی به فعالیت‏ها و مسئولیت‏های "سردار شهید حاج حبیب لک‏ زایی" اشاره کرد و گفت: او با عشق هر چه تمام‏تر در احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر تمام قد قیام کرد و با اینکه این کار مشکل و پر زحمت بود با تلاش خستگی ناپذیر، مقام اول را در کشور نصیب ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان نمود و ستادی را که محلی از اعراب نداشت به ستاد نمونه و الگو در کشور تبدیل کرد. نماینده ولی فقیه افزود: سردار لک‏ زایی مطیع محض و تمام عیار رهبری بود و جان بر کف و مخلصانه به انقلاب و اسلام خدمت کرد و چیزی برای خودش پس انداز نکرد.

وی تجلیل از سردار شهید حاج حبیب لک ‏زایی را تجلیل از اخلاص، بی ادعایی، اطاعت از ولایت، بی آلایشی، خاکی بودن، تعهد به مرام، دین، لباس و شغل، فداکاری و ایثارگری دانست و گفت: اگر از سردار لک‏ زایی به «مالک اشتر» تعبیر کنیم، غلو نیست.

وی ضمن تأکید بر تقارن مبارک چهلم سردار شهید حاج حبیب لک‏ زایی با عاشورای حسینی گفت: سردار لک‏ زایی از مصادیق سربازان جان برکف عاشورایی است و خدا را شکر که این شهید سعید با عاشورا پیوندی انفکاک ناپذیر پیدا کرد که ثمره اخلاص این شهید است.

در ادامه آیت الله سلیمانی و سپس مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ذکر مصائب حضرت اباعبدالله الحسین پرداخت.
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت
چرا خبرگزاری ابنا به "تاسوکی" و "شهید لک‏ زایی" توجه خاص دارد؟
مراسم معرفی کتاب حبیب دلها روز چهارشنبه در زاهدان 
سردار لک زایی به دنبال رفع مظلومیت از شهدای سیستان بود
مراسم معرفی کتاب "حبیب دلها" در زاهدان برگزار شد
برنامه های اربعین سردار حاج حبیب لک زایی اعلام شد
مراسم اربعین سردار شهید لک زایی در گرگان برگزار شد
حبیب دلها اثر تاریخی و بیادماندنی از سردار بی ادعای انقلاب است 
رونمایی از کتاب حبیب دلها یک جریان کوثری برای تثبیت نظام است
دلنوشته بچه های هیئت رزمندگان اسلام در اربعین سردار لک‏ زایی