چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 1347
به همت ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش و نيز حوزه امام حسين خاش به ياد سردار شهيد حبيب لك زايي و نيز دهه مبارك فجر مسابقات فوتسال بین نواحي استان سيستان و بلوچستان به ميزباني خاش در حال برگزاري است .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سپاه سلمان ، در حاشيه مسابقات فوتسال سرهنگ پاسدار موسي اصغري فرمانده ناحيه بسيج سپاه شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار ما هدف از اجرای این مسابقات را در جهت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ايران  و ایام الله مبارک دهه فجر و همچنین ایجاد وحدت و همدلی و انس و مودت در بین بسیجیان، درراستای تحکیم بنیه اعتقادی و معنوی آنان و ایجاد روحیه نشاط در بین نواحي استان سيستان و بلوچستان  عنوان كرد.

وي اظهار امیدواری کرد و افزود : ان شاالله با برگزاری نظیر این مسابقات در رشته های مختلف ورزشی دربین بسیجیان به فرمایشات مقام معظم رهبری درراستای نهادینه کردن سه عامل اساسی: تحصیل، تهذیب  و ورزش جامه عمل بپوشانیم.

وي تصريح كرد : اين مسابقات به ميزباني ناحيه خاش در حال برگزاري است .

در ادامه ستوان دوم احمد بهادري مسئول تربيت بدني بسيج سپاه ناحيه خاش به خبرنگار ما گفت : در اين دوره از مسابقات كه به مناسبت دهه مبارك فجر برگزار گرديده است 5 تيم از نواحي همچون : خاش ، كنارك ، سيب سوران ، سراوان ، زاهدان با هم به رقابت مي پردازند .

وي ادامه داد : اين مسابقات به ياد سردار شهيد حبيب لك زايي و نيز دهه مبارك فجر  با كمك حوزه امام حسين ( ع ) در حال برگزاری است .

وي با اشاره به اينكه  هر روز تعداد 5 بازي برگزار مي گردد ،  افزود : اين مسابقات به مدت 2 روز در سالن شهداء گمنام ( سالن حيدر آباد ) در حال برگزاري مي باشد .