چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 1142
به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک زایی در نخستین جلسه ستاد برگزاری همایش "حبیب دلها" که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، اهداف این همایش را تبیین کرد.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (ع) تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه تبیین سبک زندگی اسلامی را از مهمترین اهداف همایش "حبب دلها" اعلام نمود.

وی معرفی الگوهای اصیل اسلامی به نسل جوان و بویژه دانشجویان را در گرو توجه مراکز علمی، اعم از حوزوی و دانشگاهی به زندگی شهدا و بویژه علما و سرداران شهید دانست

حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک زایی ضمن تبیین ابعاد مختلف زندگی و سیره سردار شهید حاج حبیب لک زایی بویژه از منظر سبک زندگی اسلامی در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، خانوادگی، اخلاقی، اجتماعی و مدیریتی تاکید کرد.

رئیس پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی در ادامه به یکی از یادداشت هایی که اخیراً درباره سردار شهید نوشته شده است، اشاره کرد و اظهار داشت: نویسنده آن به صورت دقیق به خدمات فرهنگی سردار شهید لک زایی به مردم خوب استان سیستان و بلوچستان پس از شهادت ایشان اشاره نموده است.

دکتر نجف لک زایی افزود: نویسنده توجه بیشتر به شهدا و بویژه انتشار دو جلد کتاب "حبیب دلها" را شاهد بر این مدعا گرفته است.

گفتنی است همایش حبیب دلها در نخستین سالگرد سردار شهید حاج حبیب لک زایی در مهرماه 92 با همکاری مراکز آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی برگزار خواهد شد.
 
 مطالب مرتبط
رونمایی از پوستر فراخوان همایش "حبیب دلها"
سردار لک زایی محور وحدت در استان سیستان و بلوچستان