چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 986

دبیر رسانه‌ای همایش حبیب دل‌ها از انتشار دفتر اول کتاب «حبیب دل‌ها» با هدف معرفی شخصیت سردار شهید حبیب لک‌زایی خبر داد.

حجت‌الاسلام جواد میرخلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف همایش حبیب دل‌ها اظهار کرد: رسالت اصلی همایش حبیب دل‌ها انتقال فرهنگ و تفکر بسیجی و ولایی، فرهنگ ایثار و جهاد، فرهنگ وحدت، خدمت و امنیت و پراکندن عطر شهادت در جامعه و ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه همایش حبیب دل‌ها به معرفی سردار حاج حبیب لک‌زایی به عنوان الگوی تمام عیار یک پاسدار پیرو اهل بیت (ع) اختصاص دارد، تصریح کرد: تعیین و مشخص کردن ابعاد وجودی و نقش این شهید سرافراز در دفاع مقدس و در استان سیستان و بلوچستان از دیگر اهداف همایش حبیب دل‌هاست.

دبیر رسانه‌ای همایش حبیب دل‌ها زندگی، شرح حال، کارنامه و فعالیت‌ها، اخلاق، سیره اعتقادی، بینش و روحیه ولایی سردار لک‌زایی را از جمله محورهای این همایش ذکر کرد.

وی از چاپ دفتر اول کتاب حبیب دل‌ها خبر داد و افزود: این کتاب درباره سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی است که دارای شخصیتی پرکار، پرتلاش و متواضع بوده و خدمات بسیاری در استان سیستان و بلوچستان ارائه کرده است.

میرخلیلی خاطرنشان کرد: این کتاب شامل سه فصل و گفتارهای متعدد پیرامون شخصیت این شهید است.

لازم به ذکر است که سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرتیپ نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره این شهید در پیامی گفته بودند: بسیجی دلاور و جانباز غیور سردار سرتیپ پاسدار حبیب‌الله لک‌زایی جانشین سپاه پاسداران استان سیستان و بلوچستان از جمله فرماندهان ارزنده‌ای بود که با مقاومت، ایثار و مجاهدت خالصانه در دوران باشکوه دفاع مقدس و پس از آن در میان مردم ولایت‌مدار استان سیستان و بلوچستان تلاش‌ها و خدمات خالصانه‌ای را از خود به یادگار گذاشت و با تقدیم فرزند معصوم خویش به پیشگاه خداوند متعال ایثار و از‌خودگذشتگی را به اوج رساند.

کتاب حبیب دل‌ها به همت موسسه فرهنگی هنری عرشیان کویر تاسوکی و به کوشش رضا لک‌زایی تهیه شده و از سوی انتشارات موسسه فرهنگی هنری ابناء الرسول (ص) در شمارگان 5 هزار نسخه منتشر شده است.