چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 1091
دبیر رسانه‌ای همایش حبیب دل‌ها گفت: علاقه‌مندان تا پایان اردیبهشت سال جاری فرصت دارند چکیده مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

سید جواد میرخلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به همایش حبیب دل‌ها اظهار کرد: رسالت اصلی همایش حبیب دل‌ها انتقال فرهنگ و تفکر بسیجی و ولایی، انتقال فرهنگ ایثار و جهاد، انتقال فرهنگ وحدت، خدمت و امنیت و پراکندن عطر شهادت در جامعه و ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی سردار حاج حبیب لک‌زایی به عنوان الگوی تمام عیار یک پاسدار پیرو اهل بیت(ع) و نیز تعیین و مشخص کردن ابعاد وجودی و نقش این شهید سرافراز در دفاع مقدس و استان سیستان و بلوچستان از دیگر اهداف همایش حبیب دل‌هاست.

دبیر رسانه‌ای همایش حبیب دل‌ها با اشاره به محورهای این همایش گفت: همایش حبیب دل‌ها به بازکاوی نقش، جایگاه و فعالیت‌های سردار حاج حبیب لک‌زایی در محورهای زندگی، شرح حال، کارنامه و فعالیت‌ها و سیره اعتقادی، بینشی و ولایی وی می‌پردازد.

وی سیره اخلاقی و تربیتی، رفتاری و عملی سردار لک‌زایی را از دیگر محورهای این همایش ذکر کرد.

میرخلیلی عنوان داشت: علاقه‌مندان علاوه بر نگارش مقاله در موضوعات ذکر شده می‌توانند شعر، خاطره، متن ادبی، عکس، فیلم، وبلاگ، دل‌نوشته، یادداشت، فیلمنامه، نمایشنامه، طراحی تندیس، تم سازی برای گوشی تلفن همراه، طراحی نرم‌افزار چند رسانه‌ای و... آثار خود را تهیه و ارسال کنند.

وی یادآور شد: دبیرخانه همایش از تحقیقات میدانی، مصاحبه و گفت‌وگو استقبال می‌کند.

دبیر رسانه‌ای همایش حبیب دل‌ها عنوان داشت: متقاضیان شرکت در این همایش تا پایان اردیبهشت سال جاری باید چکیده مقالات یا طرح اولیه آثار هنری و تا پایان خرداد اصل مقالات و آثار خود را به آدرس قم، ابتدای بلوار جمهوری، مجمع جهانی اهل بیت(ع) خبرگزاری ابنا ارسال کنند.