چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 2135
دبیر همایش حبیب دلها خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند شعر، خاطره، متن ادبی، عکس، فیلم، وبلاگ، دل‌نوشته، یادداشت، فیلمنامه، نمایشنامه، طراحی تندیس، تم سازی برای گوشی تلفن همراه، طراحی نرم‌افزار چند رسانه‌ای و... آثار خود را تهیه و به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
برگزاری همایش حبیب دل‌ها در سیستان و بلوچستان

دبیر همایش حبیب دل‌ها در زاهدان گفت: با همکاری و مشارکت بیش از 30 دستگاه دولتی و مؤسسه مردم نهاد، همایش حبیب دل‌ها در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

موسی شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: همایش حبیب دل‌ها مهرماه امسال در استان برگزار می‌شود که بیش از 30 دستگاه دولتی و مؤسسه مردم نهاد در امر برگزاری آن مشارکت دارند.

وی عنوان کرد: این همایش یکی از بی‌نظیرترین کنفرانس‌‏ها در مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و مردمی کشور است.

دبیر همایش حبیب دل‌ها در زاهدان ادامه داد: با نهایی شدن فراخوان همایش حبیب دل‌ها (گرامیداشت سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی)، پوستر این فراخوان نیز منتشر شد.

شهرکی اضافه کرد: مسئولان کمیته‌های چهارگانه این همایش عبارت از کمیته علمی به ریاست عیسی ابراهیم‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد زاهدان، کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی به ریاست موسی سنچولی دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان، کمیته پشتیبانی با مسئولیت سپاه سلمان استان و کمیته اجرایی به ریاست حمزه دهقان رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی گفت: هدف اصلی برگزاری این همایش انتقال فرهنگ و تفکر بسیجی و ولایی، انتقال فرهنگ ایثار و جهاد، انتقال فرهنگ وحدت، خدمت و امنیت و پراکندن عطر شهادت در جامعه و ارزش‌های دفاع مقدس، معرفی سردار حاج حبیب لک‌زایی به عنوان الگوی تمام عیار یک پاسدار پیرو اهل بیت (ع) و نیز تعیین و مشخص کردن ابعاد وجودی و نقش این شهید سرافراز در دفاع مقدس و در استان سیستان و بلوچستان است.

دبیر همایش حبیب دل‌ها در زاهدان یادآور شد: همراهان سردار شهید مصمم هستند تا همایش باشکوهی را در نخستین سالگرد شهادت آن سردار بزرگ بسیجی برگزار کنند.

این مسئول به محورهای همایش اشاره کرد و افزود: زندگی، شرح حال، کارنامه و فعالیت‌ها، سیره اعتقادی، بینشی و ولایی شهید، سیره اخلاقی و تربیتی و سیره رفتاری و عملی سردار شهید از محورهای برگزاری این همایش است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند شعر، خاطره، متن ادبی، عکس، فیلم، وبلاگ، دل‌نوشته، یادداشت، فیلمنامه، نمایشنامه، طراحی تندیس، تم سازی برای گوشی تلفن همراه، طراحی نرم‌افزار چند رسانه‌ای و... آثار خود را تهیه و به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

دبیر همایش حبیب دل‌ها در زاهدان گفت: دبیرخانه همایش از آثاری همچون تحقیقات میدانی، مصاحبه و گفت‌وگو استقبال می‌کند.

شهرکی بیان داشت: به مقالات، اشعار و طرح‌های برگزیده جوایزی اهدا می‌شود و مقالات و طرح‌های برگزیده در مجموعه‌های ویژه‌ای منتشر خواهد شد.

این مسئول متذکر شد: از علاقه‌مندان درخواست می‌شود هر گونه عکس، خاطره، فیلم و یا دست نوشته‌ای از این شهید گرانقدر در اختیار دارند برای دبیرخانه ارسال و یا با دبیرخانه همایش تماس حاصل کنند تا علاوه بر اجر اخروی در مسابقه‌ای که به این منظور برای اهدای جایزه به بهترین اثر ارسالی ترتیب داده شده است، شرکت کنند.

دبیر همایش حبیب دل‌ها در زاهدان اذعان داشت: زمان ارسال چکیده مقالات یا طرح اولیه آثار هنری علاقه‌مندان پایان تیرماه و زمان ارسال اصل مقالات و آثار پایان مردادماه سال‌جاری است.
 

 




pdf دانلود