چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 1903
habibe20delh4.jpgاین کتاب به معرفی بخش های دیگری از ایثارگری ها و فعالیت های سردار شهید حاج حبیب لک زایی، جانشین فرماندهی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، می پردازد. دفتر چهارم کتاب حبیب دلها دارای چهار فصل و مطالب متنوعی است؛ از جمله: سبک و سیاق مؤمنانه سردار به قلم آیت الله سلیمانی و مطالبی درباره عملکرد و خصوصیات اخلاقی و رفتاری این شهید سرافراز و گفتگوهای مختلفی با همکاران و همرزمان وی و اشعاری از شعرای برجسته استان سیستان و بلوچستان درباره این شهید والامقام.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دفتر چهارم کتاب "حبیب دلها" با موضوع جهاد و ایثارگری سردار شهید حاج حبیب لک زایی به همت مؤسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی و به کوشش رضا لک‌زایی تهیه شده و منتشر شد.

این کتاب به معرفی بخش های دیگری از ایثارگری ها و فعالیت های سردار شهید حاج حبیب لک زایی، جانشین فرماندهی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، می پردازد.

دفتر چهارم حبیب دلها دارای چهار فصل و مطالب متنوعی است؛ از جمله: مقالات و سخنرانی هایی از سردار شهید؛ سبک و سیاق مؤمنانه سردار به قلم آیت الله سلیمانی و مطالبی درباره عملکردها و خصوصیات اخلاقی و رفتاری این شهید سرافراز و نیز گفتگوهای مختلفی با همکاران و همرزمان وی از جمله سردار شعبانی، سردار باغبانی، حاج یوسف کیخا و.... در بخش دیگری اشعاری از شعرای استان از جمله عباسعلی صباغ زاده، پریز لکزاییان فکور، نرجس کیخا و رضا گل محمودی درباره این شهید والامقام است.

همچنین برای نخستین بار در این اثر به جریان مجروحیت و نجات معجزه آسای سردار شهید از زبان داود احمدی شبستری در گفتگویی با وی پرداخته شده است.

این کتاب داری سه پیوست با عناوین: در تسلای داغ حبیب، فراخوان همايش حبيب دلها و حبيب در قاب خاطره‌ها (آلبوم تصاوير) می باشد.

لازم به ذکر است در این کتاب به منظور پاسداشت دیگر شهدای استان سیستان و بلوچستان مطالب متنوعی درباره زندگی شهیده مطهره نارویی و شهید رمضان: حسینعلی پیغان برادر شهید حجت الاسلام و المسلمین نعمت الله پیغان، آمده است.

مراسم رونمایی از دفتر چهارم حبیب دلها، به زودی، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد. تاریخ و زمان مراسم، به محض تعیین، اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است دفتر اول این کتاب در آبان 1391 و همزمان با اربعین سردار، دفتر دوم در اسفندماه 1391 و همزمان با سالگرد شهدای فاجعه تروریستی تاسوکی، و دفتر سوم آن در خرداد 1392، همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر منتشر و در اختیار عاشقان فرهنگ جهاد و شهادت گذاشته شده بود.

دفتر چهارم کتاب حبیب دلها در 360 صفحه و توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری ابناء الرسول (ص) چاپ و منتشر شده است.

علاقمندان برای خرید این کتاب با شماره 09109616152 تماس حاصل فرمایند.