چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 961
مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان نیمروز (ادیمی)، به مناسبت شهادت ششمين اختر تابناك آسمان ولايت و امامت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، مراسم سوگواری و عزاداری در شب و روز شهادت آن امام همام برگزار می‌شود.

این مراسم روز یکشنبه مورخ نهم شهریور ماه با اقامه نماز مغرب و عشاء و در روز شهادت در مسجد و حسینیه مجتمع فرهنگی سردار شهید حاج حبیب لک زایی با حضور مردم شریف منطقه دارالولایه سیستان برگزار می‌شود.

این مراسم توسط هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان نیمروز، هیئت مذهبی اعزامی از استان اصفهان و موسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی برگزار خواهد شد .

خبر دیگر این که مزار شهدا در هفته دولت غبارروبی شد
به گزارش روابط عمومی هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان نیمروز (ادیمی)، در اين آيين كه در این آستان مقدس با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار برگزار شد، كاركنان ادارات و دستگاههاي اجرايي در كنار مديران و مسوولان اين شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی قبور شهدا را غبارروبي و عطر افشاني كردند.

شركت كنندگان در اين آيين همچنين بر مزار سردار شهید حاج حبیب لک زایی جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان حضور يافتند و با خواندن فاتحه و قرائت قرآن ياد این شهید معظم و سایر شهدا را گرامي داشته و با آرمان هاي بلند آنان تجديد بيعت كردند.

همچنين آيين قرائت زيارت عاشورا نيز با حضور كارمندان ادارات در كنار مزار شهدا برگزار شد.