چاپ
دسته: سردار حبیب لک زایی
بازدید: 1065
سردار شهید حبیب لک زایی به عنوان شهید شاخص بسیج پیشکسوتان سپاه استان سیستان و بلوچستان در سال 1392 معرفی شده است.
برگزاری همایش پیشکسوتان در استان سیستان و بلوچستان
همزمان با آخرین روز از گرامی داشت هفته دفاع مقدس و سالروز شهادت شهید بابایی همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و رشادت با همت سازمان پیشکسوتان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج: سرهنگ پاسدار موسی برفی مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تبریک و گرامی داشت هفته دفاع مقدس از این هفته به عنوان نماد اقتدار، قدرت و عزت وسربلندی ملت ایران نام برد و گفت: حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و رشادت یکی از مهم ترین رسالتهای انجام شده این قشر در زمان جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس بود که با آگاهی، بیداری، رشادت طلبی، ایثار به دشمنان نمایان و ملت ایران پیروز میدان نبردشد.

سرهنگ برفی افزود: به منظور گرامی داشت این هفته و پاسداشت خون شهداء و تکریم و تجلیل از خون پاک شهداء همایش پیشکسوتان در 7 شهرستان استان (زاهدان، زابل، ایرانشهر، خاش، نیکشهر، چابهار، و سراوان) برگزار می شود.

وی بیان کرد: شرکت یک گروهان از پیشکسوتان در رژه 31 شهریور، دیدار با خانواده معظم شهداء، غبار روبی و عطر افشانی قثبور پاک و مطهر شهداء دوران دفاع مقدس، شرکت در نماز عبادی سیاسی روز جمعه، را از مهم ترین برنامه های اجرایی این سازمان تا پایان هفته دفاع مقدس بر شمرد.

گفتنی است سردار شهید حبیب لک زایی به عنوان شهید شاخص بسیج پیشکسوتان سپاه استان در سال 1392 معرفی شده است.