جدیدترین مطالب

فرمانده سپاه ایرانشهر از نامگذاری چند مکان به نام سردار شهید «حبیب لک زایی» در هفته بسیج امسال خبر داد.

علی سارانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: برای معرفی شخصیت شهید لک زایی و اقدامات اثرگذار ایشان در منطقه، نامگذاری‌ امکان مختلف به نام این شهید بزرگوار در دستور کار قرار دارد که تا هفته بسیج اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ایرانشهر بیان کرد: شهید لک زایی در زمینه‌های امر به معروف و نهی از منکر، بنیاد مهدویت و توجه به محرومان، آثار و برکات بسیار خوبی در سطح شهرستان ایرانشهر از خود برجای گذاشته‌اند که سبب شده است امروز آحاد جامعه با ایشان آشنایی داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: برای معرفی ابعاد شخصیتی ایشان برای قشر دانش‌آموز و دانشجو نیز برگزاری برنامه‌ها و یادواره‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: با همکاری فرمانداری و دانشگاه ولایت ایرانشهر و تمامی ادارات و دستگاه‌ها، در تاریخ 29 مهرماه جاری، یادواره شهید لک زایی به مناسبت فرا رسیدن نخستین سالروز شهادت ایشان و همچنین یادواره شهدای وحدت گرامی داشت یاد و خاطره شهید مرادی فرمانده سپاه ایرانشهر در دانشگاه ولایت این شهرستان برگزار خواهد شد.

سارانی اذعان داشت: شهید لک‌زایی نقش مهمی در تحکیم اندیشه‌های وحدت آفرین و یکپارچگی بین اهل سنت و تشیع داشت.

وی ادامه داد: تمامی اقدامات سردار شهید لک زایی در راستای امر به معروف و نهی از منکر، توجه و کمک به محرومان و بنیاد مهدویت، توسط رهروان راه ایشان در ایرانشهر با قوت در حال انجام است.

مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید لک زایی تاکنون در چندین شهرستان و استان کشور با حضور مسئولان استانی و کشور برگزار شده است.

25 مهر ماه جاری نیز مراسم محوری به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار لک‌زایی در گلزار شهدای نیمروز برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید