جدیدترین مطالب

نماینده سابق مردم سیستان با تاکید بر ساده زسیتی و تواضع سردار شهید حبیب لک زایی گفت: "سردار شهید لک زایی"الگویی ارزشمند برای مدافعین انقلاب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، حجه الاسلام  سید صادق طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار سپاه سلمان ضمن گرامی داشت نخستین سالگرد شهادت سردار حبیب الله لک زایی اظهار داشت: سردار حبیب الله لک زایی بسیار متدین، معتقد و شخصیتی بود که حرف و عمل او یکی و بر اساس اعتقادات دینی اش  بود .

وی سردار لک زایی را از مدافعین سرسخت انقلاب خواند و افزود: وی الگوی بسیار ارزشمندی برای جوانان و نوجوانان منطقه سیستان و بلوچستان بودند.

حجه الاسلام طباطبایی طباطبایی همچنین تاکید کرد: صفات روحی و اخلاقی منحصر به فردی داشت، فردی متقی بود اگر از وی راجع به اشخاص دیگر سوال می‌شد با احتیاط صحبت می‌کرد، رعایت مسائل شرعی را بر هر چیزی ترجیح می‌داد، متانت و وقار خوبی داشت، امیدوار بود و روحیه بسیجی در وی دیده می‌شد.

وی در پایان یاآور شد: ما وظیفه داریم در این شرایط سختی که قرار داریم یاد و خاطر شهیدان را زنده نگه داریم و تبعیت از مقام معظم رهبری را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید