جدیدترین مطالب

 گفت و گوی اختصاصی با برادر سردار شهید حبیب لک زایی: 

دکتر شریف لک زایی بردار سردار شهید حبیب لک زایی در گفت و گو با خبرنگار سپاه سلمان گفت: شهیدان شوشتری، محمد زاده، لک زایی و همه شهدای وحدت و امثال آنها سندی برجسته برای عزتمندی، حکمت و ارتقاء در سطح جامعه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، دکتر شریف لک زایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سپاه سلمان ضمن گرامی داشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حبیب لک زایی و همچنین تشکر از تمامی مردم سیستان و بلوچستان که در کارهای علمی و مکتوبات در خصوص سردار لک زایی یاری داشتند اظهار داشت: سردار لک زایی با وجود اینکه بردار بزرگتر من بود اما در بسیاری از امور فرهنگی و علمی با من مشورت می کرد که نشان از افتادگی و تواضع ایشان بود.

وی افزود: این تواضع و فروتنی تنها برای اقوام نسبی وی نبود بلکه همواره ایشان در زندگی ساده زیست و فروتن بودند.

دکتر لک زایی همچنین بیان داشت: سردار لک زایی همواره  در انجام  کارهای رسمی و اداری و همچنین در امور خیریه و مردمی که در عرصه اجتماعی انجام می شد سعی داشتند تا آن عمل به صورت گروهی و جمعی انجام بگیرد و هرکس به حد توان دستی در این کار داشته باشند.

وی با اشاره به رابطه عاطفی و برادرانه سردار لک زایی و سردار محمد زاده ادامه داد: فعالیت  سردار لک زایی در کنار سردار شوشتری و محمد زاده در راستای امنیت پایدار و امور فرهنگی بسیار چشمگیر و موثر بود.

برادر سردار لک زایی همچنین خاطر نشان داشت: سردار شهید لک زایی در راستای اقدامات محرومیت زدایی از سطح استان سیستان و بلوچستان بسیار فعال و اثرگذار بودند و نگاه عمیقی در این راستا داشتند که اگر مطابق آن عمل شود محرومیت زدایی بیشتری را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

وی اذعان داشت: سردار شهید لک زایی به عنوان مدیر عامل بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) در راستای وحدت افرینی تلاش بسیاری داشتند و آثار منتشر  و توزیع شده در بین برداران اهل تسنن و تشیع سطح استان سیستان و بلوچستان نشان از اهمیت این موضوع است.

وی اظهار داشت: کتاب" مهدویت از دیدگاه صحاء سته"  یک نمونه از اقداماتی است که توسط سردار لک زایی بین برداران اهل تسنن توزیع و مورد استقبال علما و نخبگان اهل سنت  قرار گرفت.

این مسئول در ادامه خاطر نشان داشت: اهمیت سردار شهید لک زایی به مذاهب مختلف در استان سیستان و بلو چستان نشان می دهد که ایشان به دنبال وحدت آفرینی در سطح استان بودند و هیچگاه از ان غافل نشدند.

وی تاکید کرد: سردار لک زایی به عنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز از همین منظر ورود پیدا کردند .

وی در ادمه  خصوصیات برجسته شهید لک زایی را برشمرد و اذعان داشت: مهرورزی به کودکان، حفظ شأن و شخصیت کودکان و نوجوانان، ساده زیستی، تواضع و جدیت در کارها نیز از اصول اولیه ایشان بود.

وی در ادامه یاداور شد: سردار لک زایی در انجام امور مختلف صبورانه و با متانت برخورد می کرد  و با پذیرفتن یک  مسئولیت آن را با جان و دل به اتمام می رساند.

مدیر موسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی همچنین بیان داشت: سردار شهید لک ز ایی مظهر شجاعت، عفت و حکمت بود و همواره حکیمانه عمل می کرد و نام حبیب دلها را از سوی مردم به دلیل وجود همین نکات برجسته به خود اختصاص داد.

وی در پایان شهیدان شوشتری، محمد زاده، لک زایی و همه شهدای وحدت و امثال آنها را سندی برجسته برای عزت و ارتقاء در رشد جامعه خواند و یاد و نام آنها را گرامی داشت .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید