جدیدترین مطالب

معاون سیاسی - امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تا زمانی که اقدامات و کارهای سردار لک زایی در سیستان و بلوچستان استمرار داشته باشد، حیات سردار لک زایی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد سردار شهید لکزایی در تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، اقتداری که امروز برای نظام اسلامی به وجود آمده و اینکه در بین ملل مستضعف محبوب شده، به سادگی به دست نیامده و کسانی در این راه سختی کشیده و از جان خود گذشته‌اند.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سردار شهید لک زایی یکی از آنهایی است که رنج و ملالت را به جان خریده و اثبات کرده‌اند که نظام مبتنی بر دین می‌تواند الگویی برای ملل مسلمان باشد.

این مسئول ادامه داد: شهید لک زایی کمتر از 50 سال سن نداشت، اما تا زمانی که یاد شهید لک زایی در ذهن ها زنده است و آثار و خدمات و نقش آفرینی او در جامعه زنده است، شهید لک زایی به حیات خود ادامه داده است.

وی افزود: دلیل تاثیرگذاری شهید لک زایی و نفوذ کلام وی در بین جامعه اسلامی این است که چیزی را برای خودش نمی‎خواست، دغدغه او نظام و ترویج ارزش‎های نظام، احیا امر به معروف و نهی از منکر و ترویج مهدویت بود.

شیخ‌زاده اذعان داشت: خدمات رسانی به به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان بدون در نظر گرفتن قومیت و مذهب از جمله کارهای ارزشمند سردار شهید لک زایی بود.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شهید لک زایی با همت و اراده‌ای که داشت، مجالس مختلفی را برای مهدویت بنا کرد که آثار ماندگار ایشان مدتها باقی خواهد ماند.

این مسئول گفت: صبور ایشان زبانزد خاص عام است، صبوری در مقابل، شدت جراحات جانبازی، صبوری در مقابل مسائل و مشکلات زندگی و صبوری در مقابل شهادت فرزند، ایشان را به اسوه صبر و پایداری تبدیل کرده است.

دبیر اجرایی همایش «حبیب د‌ل‌ها» در زاهدان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: برای گرامیداشت سالگرد شهید لک زایی در تمام شهرستان‌های سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی شده و تاکنون این مراسم در شهرستان‌های زابل، نیمروز، خاش، سراوان، زرآباد با استقبال بی نظیر و گسترده مردم و مسئولان استانی و کشور برگزار شده و در شهرستان نیکشهر، ایرانشهر و چابهار نیز به زودی برگزار می‌شود.

موسی شهرکی ادامه داد: شهید لک زایی در تمامی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در زمینه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی، احیا امر به معروف و نهی از منکر و بنیاد مهدویت، برکات بسیاری از خود برجای گذاشته است.

سردار شهید حبیب لک زایی در 25 مهر ماه 1391 در مأموریت کاری و در لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) و در سومین سالگرد شهادت سرداران شهید نورعلی شوشتری و شهید رجب‏علی محمدزاده که به تعبیر سردار شهید لک زایی شهدای وحدت، امنیت و خدمت بودند، به فیض شهادت نائل شد و در سایه سپیدارهای ملکوت آرمید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید