جدیدترین مطالب

معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهید لک زایی به جای یک چهره نظامی بیشتر به عنوان یک فرد اجتماعی و فرهنگی در بین مدیران مطرح بود.

رجبعلی شیخ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: فعالیت در حوزه ستاد امر به معروف ونهی از منکر و هم‌چنین بنیاد مهدویت، شهید لک زایی را به یک چهره فرهنگی و مدیر فرهنگی تبدیل کرد.

این مسئول ادامه داد: در حقیقت چند وجهی بودن شخصیت ایشان باعث شد که در قلب مردم ماندگار شود.

وی گفت: از آن‌جایی ‌که بیشتر عمر خدمتی ایشان در سیستان و بلوچستان بود، تمام مردم استان و حتی چند نسل قبل به خدمات ایشان شناخت دارند.

شیخ‌زاده اضافه کرد: با توجه به این‌که من طی چندسال اخیر که به این استان منتقل شده‌ام، سردار لک زایی جزو نخستین مدیرانی بود که با ایشان آشنا شدم، به ویژه در حوزه معاونت برنامه‌ریزی که بودم، ارتباط مستمری با ما داشتند و در زمینه ستاد تقویت امر به معروف و نهی از منکر و بنیاد مهدویت بارها و بارها جلسات مشترکی را باهم داشتیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان اذعان داشت: با وجود وی مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر و بنیاد مهدویت از نظر جایگاهی و اجتماعی ارتقا پیدا کرده و امروز مانند یک شجره طیبه رشد و نمو یافته است.

این مسئول با بیان اینکه مدیریت بر این مجموعه؛ امروز، کار بسیار دشوارتری نسبت به گذشته است، عنوان کرد: با وجود سردار لک زایی توقع زیادی در این مجموعه به وجود آمده و این امر تلاش گسترده مدیران این مجموعه را می‌طلبد تا بتوانند به این انتظارات پاسخ دهند.

وی با اشاره به اینکه شناخته شدن این دو مجموعه مدیون خدمات ارزشمند سردار شهید لکزایی است، افزود: در حوزه سپاه و بسیج هم انسجامی که بین نیروهای سپاه و بسیج در نقاط مختلف استان است ناشی از همکاری تنگاتنگ ایشان با فرماندهی و عوامل شهرستانی است.

شیخ‌زاده گفت: وی تفاوتی بین حوزه شمال، جنوب و یا مرکز قائل نبود بلکه به عنوان یک خدمتگزار صدیق در خدمت مردم استان بود و از همین حیث در زمان توزیع اعتبارات، شاخص‌های فرهنگی ایشان مطالباتی را برای فعالیت‌های فرهنگی بسیج در اقصی نقاط استان داشت که نشان از روح تعامل و همکاری ایشان با مجموعه استان بود.

وی یادآور شد: امروز چندین دفتر از وضعیت زندگی ایشان تبیین شده اما حکایت هم‌چنان باقی است و این کتاب‌ها در واقع قطره ناچیزی از دریای معرفت و تلاش و زحمات سردار شهید لک زایی برای نظام است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایشان به عنوان پدر شهید در جامعه حضور پررنگ داشتند و پس از تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی و جراحات ناشی از دوران دفاع مقدس، سرانجام به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

مراسم محوری نخستین سالگرد شهید لک زایی عصر روز پنجشنبه 25 مهرماه با حضور رئیس اوقاف و امور خیریه کشور در گلزار شهدای شهرستان نیمروز برگزار شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید