جدیدترین مطالب


استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سردار شهید « حبیب لک زایی» خدمتگزاری بی‌ادعا بود که کم حرف می‎زد و بیشتر عمل می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی عصر امروز با ارسال پیامی به مراسم نخستین سالگرد سردار شهید لک زایی در نیمروز اظهار داشت: خدمات سردار بزرگوار شهید لک زایی در دوران دفاع مقدس و بعد از هشت سال دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان را به نیکی باور داشته و شناخت کامل داریم.

وی افزود: بسیار علاقمند بودیم در این ایام که سالگرد شهادت این شهید بزرگوار است توفیق می‌داشتیم در جوار مزار ایشان حضور پیدا کنیم که متاسفانه به دلیل ماموریت در تهران توفیق حضور از اینجانب گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: ضمن عرض ادب و احترام به والد بزرگوار ایشان،اخوان و خانواده محترمشان، از همه حاضران در جلسه به ویژه مهمان عزیزی که از تهران برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید لک زایی تشریف آورده‎اند قدردانی می‌کنم.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان داشت: شهید لک زایی را در تمام دوران عمر بابرکتشان به نیکی باور دارم خدمتگذاری بی ادعا بود، کم حرف می زد و بیشتر عمل می‌کرد و یا بهتر بگوییم دائم مشغول خدمت و فعالیت بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهید لک زایی تا آخرین لحظات عمر با عزتشان، در حین ماموریت بود و در حال ماموریت خداوند شهادت را نصیب وی کرد و ایشان امروز در جوار رحمت الهی آرمیده است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهید لک زایی و دیگر شهدای سیستان و بلوچستان باید به نسل جوان، دانشجویان و دانش آموزان معرفی و اهداف و تفکر این شهیدان برای اقشار مختلف جامعه تبیین شود.

وی افزود: اینجانب ضمن آرزوی غفران و رحمت الهی برای ایشان و تمامی شهیدان در جوار نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار،از مردم عزیز که به پاسداشت شهیدان همیشه در کنار نیروهای ارزشمند و ایثارگر حضور یافته‎اند تقدیر و تشکر دارم.

مراسم محوری نخستین سالگرد شهید لک زایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس اوقاف و امور خیریه کشور، جمعی از مسئولان استانی و حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای شهرستان نیمروز برگزار شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید