جدیدترین مطالب


مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) سیستان و بلوچستان گفت: سردار لک زایی شخصیتی خستگی‌ناپذیر بود و فعالیت در بنیاد مهدی موعود را عبادت می‌دانست.

موسی شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان در زمینه خصوصیات کاری سردار شهید لک زایی در عرصه‏‌های فرهنگی اظهار داشت: شهید لک زایی در بعد کاری، فردی خستگی‌ناپذیر بود و با تمام وجود برای نظام جمهوری اسلامی کار می‌کرد، ادعایی نیز نداشت و بنده شهادت خواهم داد که وی جان عزیز خودش را برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی که آن را موهبت الهی میدانست هدیه می‌کرد.

شهرکی ادامه داد: کارهایی که به او پیشنهاد می‌شد را توفیق می‌دانست لذا شانه خالی نمی‌کرد، می‌پذیرفت و خوب انجام می‌داد. در زمان مسؤولیت او در سمت‌های مختلف در سپاه زابل تا فرماندهی ناحیه آن شهرستان، هر طرحی را که ما از آموزش و پرورش ابلاغ می‌کردیم که سپاه پاسداران در آن دخیل بود با تلاش سردار رتبه ممتاز در کشور کسب می‏‌کرد.

وی افزود: تلاش‌های سردار باعث شد ما بتوانیم مجتمع آموزش رزمندگان را در شهرستان زابل بازگشایی کنیم و حمایت‌های وی باعث تقویت این مجتمع شد و تلاش‌های بی‌وقفه‌اش باعث حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان سیستانی در جبهه‌های حق علیه باطل شد؛ به طوری که یک دبیرستان در "دوست محمد" زابل با کادر و دانش‌آموزان به جبهه اعزام شدند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) سیستان و بلوچستان گفت: برای اولین بار در ایران در زمانی که سردار فرمانده سپاه زابل بود، کلاس‌های اوقات فراغت تابستان بسیج دانش‌آموزی در زابل را راه‌اندازی کردیم و حمایت وی باعث شد تا نمایندگان نیروی مقاومت بسیج و وزارت آموزش و پرورش از پایگاه‌های تابستانی این طرح بازدید و این طرح را برای سال‌های بعد در کل کشور اجرا کنند.

این مسئول اذعان داشت: از جمله اقدامات خوبی که توسط سردار در موضوع ترویج معارف مهدویت شکل گرفت تهیه، چاپ و توزیع 110 هزار جلد کتاب مهدویت در صحاح سته در سطح استان بود که دیدگاه‌های علمای بزرگ اهل سنت را راجع به مهدویت در قالب کتاب به اطلاع عموم مردم رساند.

شهرکی تصریح کرد: وی خدمت در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) را توفیق الهی می‌دانست لذا مسائل و برنامه‌ها را با دقت پیگیری می‌کرد و گاهی تا پاسی از شب در محل بنیاد به امور رسیدگی می‌‏کرد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) سیستان و بلوچستان گفت: هرگاه به وی می‌گفتم جلسات تمام شده، همکاران هم رفته‌اند شما نیز به منزل بروید و استراحت کنید! می‌‌گفت که من در این مکان احساس آرامش خاصی دارم و نفس کشیدن در بنیاد را عبادت می‌دانست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید