جدیدترین مطالب

فرمانده دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: ‌شهید لک زایی تخصص، تفکر و علم مدیریتی ‌را در عرصه عمل به خوبی پیاده کرد‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار عباسعلی فرزندی عصر امروز در یادواره شهید لک زایی در شهرستان نیکشهر که با حضور، مسئولان، معتمدان و سران طوایف برگزار شد، اظهار داشت: سردار لک زایی دارای ویژگی‌های بارزی همچون تعهد و تخصص بود.

فرمانده دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه جامع امام حسین (ع) بیان کرد: اینکه شهید لک زایی در یک خانواده روحانی، دینی و مذهبی رشد کرده است سهم کلانی در معنویت وجودی وی دارد

این مسئول ادامه داد: وی تخصص، تفکر و علم مدیریتی خود را در عرصه عمل به خوبی پیاده کرده است.

وی افزود: شهید لک زایی به دلیل محبتی که به جامعه هدف پیدا کرده بود، توانست مسئولیت و وظایف خودش را در جایگاه مدیریت در سطوح مختلف، اعمال کند بدون اینکه هیچکدام مانعی یا چالشی فرا روی مدیریت ایشان باشد.

فرزندی اذعان داشت: اخلاق و رفتار ایشان در همه سطوح مدیریتی و در سمت‌های مختلف به گونه‌ای بود که هیچ کدام مانع دیگری نبود.

سردار شهید اسلام «حاج حبیب لک‌زایی»، جانشین فرمانده سپاه سلمان، 25 مهر سال 1391، در سالروز شهادت امام جواد (ع) و همزمان با سومین سالگرد شهدای وحدت پس از تحمل 24 سال رنج ناشی از جراحات و مصدومیت‌های دوران جنگ و دوری از یاران شهیدش، در حالی که بیش از 60 ترکش در بدن داشت،‌ به سوی همرزمان عرش‌نشینش پر پرواز گشود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید