جدیدترین مطالب

حمید رضا فخر رحیمی در آستانه سالگرد شهادت شهید لک‌زایی اظهار کرد: همانند سردار شهید لک‌زایی، سال‌ها طول می‌کشد که در استان پدیدار شود

 حمید رضا فخر رحیمی در آستانه سالگرد شهادت شهید لک‌زایی اظهار کرد: همانند سردار شهید لک‌زایی، سال‌ها طول می‌کشد که در استان پدیدار شود. وی افزود: شهید بزرگوار لک‌زایی در حقیقت، معجزه قرن در سیستان و بلوچستان بود.
 
فرماندار هامون بیان کرد: باید خدمات و رشادت‌های این شهید بزرگوار که با توجه به ارادت شهید به حضرت مهدی (عج) به او لقب خادم‌المهدی نهاد، به نحو شایسته‌ای تبیین شود.
 
فخر رحیمی اضافه کرد: شهید لک‌زایی منشأ خدمات و اقدامات بسیار ارزنده‌ای در سطح استان بود که مردم هرگز وی و کارهای ارزشمند شهید را از یاد نخواهند برد.
 
وی گفت: باید برنامه‌های ویژه‌ای به منظور معرفی بیشتر شخصیت والای سردار شهید و خدمات و فعالیت‌های بسیاری که در دوران خدمتش در استان انجام داده به آگاهی مردم و به ویژه قشر جوان جامعه، انجام گیرد.
 
فرماندار هامون تصریح کرد: شهید لک‌زایی مردی متدین، با خدا و مردم دوستی بود که در همه احوال به فکر مردم بود و برای جلب رضای خداوند تلاش می‌کرد.
 
فخر رحیمی به خصوصیات اخلاقی شهید اشاره کرد و افزود: از خصوصیات بارز شهید لک‌زایی، متانت و وقار آن شهید بزرگوار بود که همه مجذوب متانت و وقار وی می‌شدند و این نتیجه خودسازی و خداشناسی شهید بود.
 
وی متذکر شد: امیدواریم ما نیز این خصوصیات اخلاقی شهید بزرگوار را در جوهره وجودی‌مان تقویت کرده و ایشان را الگوی خود قرار دهیم.
منبع: سایت جوانان سیستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید