جدیدترین مطالب

habib_delha_l_187735.jpgنرم افزار "حبیب دل ها" به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و موسسه فرهنگی ـ هنری عرشیان کویر تاسوکی تولید و به زودی عرضه خواهد شد. این نرم افزار حاوی متن كامل آثار فاخر پیرامون شخصیت شهید لک زایی مشتمل بر گفتگو ، شعرها، سخنرانی‌ها، مقاله‌‌هاو يادداشت‌هايی پیرامون این شهید والامقام می باشد. ارائه تصاوير و فيلم‌های مرتبط با شهيد لك‌‌زايی، متن کامل چند دوره لغت‌نامه ، دسترسی به متن و فهرست تمام آثار موجود در برنامه، امكان انتخاب فهرست درختی و گزينشی و ارتباط آن‌ها با متن، به همراه قابليت تطبیق دوسویه متن و فهرست از جمله این قابلیت ها است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نرم افزار "حبیب دل ها" به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و موسسه فرهنگی ـ هنری عرشیان کویر تاسوکی تولید و به زودی عرضه خواهد شد.

مدیر بخش تولید معاونت بازرگانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر گفت: این نرم افزار حاوی متن كامل آثار فاخر پیرامون شخصیت شهید لک زایی مشتمل بر گفتگو ، شعرها، سخنرانی‌ها، مقاله‌‌هاو يادداشت‌هايی پیرامون این شهید والامقام می باشد.

سید مهدی هاشمی با بیان این که این نرم افزار دارای قابلیت ها و امکانات متعددی می باشد، افزود: ارائه تصاوير و فيلم‌های مرتبط با شهيد لك‌‌زايی، متن کامل چند دوره لغت‌نامه ، دسترسی به متن و فهرست تمام آثار موجود در برنامه، امكان انتخاب فهرست درختی و گزينشی و ارتباط آن‌ها با متن، به همراه قابليت تطبیق دوسویه متن و فهرست از جمله این قابلیت ها است.

وی خاطرنشان کرد: مقايسه دو متن از یک یا دو کتاب با یکدیگر به صورت همزمان، محدود كردن دامنه متن و فهرست کتب به موارد دلخواه، قابليت حفظ هر يک از متون یا فهرست‌های انتخابی به طور مستقل، جهت دسترسی ‌آسان به آن‌ها، قابليت حفظ هر يک از جستجوهای انجام ‌‌شده به طور مستقل، جهت دسترسی ‌آسان به آن‌ها، محدود کردن دامنه جستجو به متن یا متون دلخواه به همراه قابلیت‌های ویژه از امکانات دیگر این نرم افزار می باشد.

مدیر بخش تولید معاونت بازرگانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی همچنین این نرم افزار را شخصیت محور و با موضوع شهید و شهادت توصیف کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید