جدیدترین مطالب

فراخوان دومین همایش حبیب دلها:یادواره دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حبیب لک زایی اعلام شد. این همایش در چهار محور به معرفی ابعاد و شخصیت و کارنامه فعالیت های سردار شهید حبیب لک زایی می پردازد. عناوین اصلی فراخوان عبارتند از:
زندگی، شرح حال، کارنامه و فعالیت ها
سیره اعتقادی، بینشی و ولایی سردار لک زایی
سیره اخلاقی و تربیتی سردار لک زایی
سیره رفتاری و عملی سردار لک زایی
ابوالشهید؛ سردار رشید سپاه اسلام؛ سرتیپ شهید حاج حبیب لک زایی، بیش از سی سال در استان سیستان و بلوچستان به خدمت اشتغال داشت. وی کارش را از نخستین رده¬های سپاه آغاز کرد و تا فرماندهی سپاه سلمان پیش رفت در حالی که بیش از بیست و چهار سال جراحت های دفاع مقدس را با خود به یادگار به همراه داشت. حضور فعال در قامت استادی دانشگاه، مؤسس و رئیس هیأت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) شهر ادیمی، مدیر عامل بنیاد حضرت مهدی موعود(عج)، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در استان سیستان و بلوچستان، عضو هیأت رزمندگان، نماینده ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در مجلس ایثارگران کشور در شمار فعالیت های فرهنگی و اجتماعی آن عزیز است.
با توجه به آرمان هاي بلند و قدسي این سردار والامقام، نسل كنوني و نسل هاي آینده از ما انتظار دارند ابعاد شخصيتی اين عزيز را معرفي نماییم. ما بر این باوریم که سردار لک زایی در شمار شهدايي است كه داراي شخصيت بسيار نافذ و تاثيرگذار در استان سیستان و بلوچستان چه در بعد معنوي و چه در بعد ولایی، اعتقادی، اجتماعي، فرهنگی و نظامي بود و از این رو مي توان آثار مختلفی درباره ایشان به نگارش درآورد.

محورهای همایش
1. زندگی، شرح حال، کارنامه و فعالیت ها
2. سیره اعتقادی، بینشی و ولایی سردار لک زایی
3. سیره اخلاقی و تربیتی سردار لک زایی
4. سیره رفتاری و عملی سردار لک زایی

قالب‏ های ارائه اثر
مقاله، شعر، خاطره، متن ادبی، عکس، فیلم، وبلاگ، دل نوشته، یادداشت، طراحی تندیس، تم سازی برای گوشی تلفن همراه، طراحی نرم افزار چند منظوره و ...

مهلت ارائه آثار
همایش در مهرماه 1393 برگزار می شود.
زمان ارسال چکیده مقالات: پایان خرداد 1393
زمان ارسال اصل مقالات یا طرح اولیه آثار هنری: پایان مرداد 1393

نشانی پستی: قم. صندوق پستی 1148-37135
تلفن تماس: 09109616152
فکس: 02532856903
سایت: www.arshiyankavir.ir
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

برگزارکنندگان همایش
مؤسسه فرهنگی‏ و هنری عرشیان کویر تاسوکی و نهادهای همکار

فراخوان تفصیلی دومین همایش حبیب دلها

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید