جدیدترین مطالب

به گزارش خبرنیمروز، سرهنگ محمدرضانخعی فرمانده سپاه نیمروز با اشاره به اینکه یادواره سردار شهید حبیب لک زایی با سخنرانی سردار ایزدی معاون راهبردی سپاه برگزار می شود اظهار داشت: شهرستان نیمروز همواره با شهدای خود و یادواره های آنها در استان شناخته می شود و این برگ زرین و افتخاری برای این شهرستان است.

وی افزود: برگزاری یادواره شهید در واقع بیان رشادت های سردار لک زایی بعنوان اسوه تلاش و یک فرد بومی این منطقه است که باعث تاثیر گذاری زیادی می شود.

فرمانده سپاه نیمروز خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل امکانات در برگزاری مراسم یادواره شهید لک زایی از هم کنون وسیله ایاب و ذهاب، آب آشامیدنی، اکیپهای مستقر و هماهنگی لازم را انجام داده تا هیچ گونه مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

سرهنگ نخعی تصریح کرد: یادواره سردار شهید حاج حبیب لک زایی همزمان با اول محرم، پنج شنبه ۲۳ مهرماه ساعت ۱۴:۳۰ در گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) نیمروز با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

فرماندار نیمروز ضمن عرض خیرمقدم به مسئولین و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سردار لک زایی جهت انتقال از ارزشهای اسلامی و الگوهای دینی به نسل جوان یکی از وظایف مسئولین و مخصوصا اعضای حاضر در جلسه دانست و اظهار داشت: مشارکت و حضور پررنگ مردم در این یادواره به عنوان وظیفه ای برای کلیه اقشار است.

محمد حسن دهمرده در رابطه به نقش شهدا در تثبیت دین اسلام و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران از سردار شهید حاج حبیب لک زایی که بانی خدماتی ارزشمند در استان و کشور بودند و توفیقات خوبی نصیب این شهرستان کردند به نیکی یاد کرد و بیان داشت: برگزاری همین یادواره ها باعث میشود نسل جوان ما با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و این کمترین کاری است که ما برای شهدا می توانیم انجام دهیم.

دهمرده خاطر نشان کرد: بخشداری ها و دهیاری های موظف هستند ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در این مراسم وسیله ایاب و ذهاب را نیز فراهم کنند.

درادامه عباس پالاش مدیر کل بنیاد شهید استان سیستان بلوچستان تصریح کرد: ادراه کل بنیادشهید در خصوص برگزاری هر گونه یادواره برای شهدا آمادگی دارد و همکاری لازم را با شهرستان های مختلف داشته است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید