جدیدترین مطالب

سردار سرلشکر مصطفی ایزدی بعد از ظهر روز پنجشنبه 23 مهر ماه در سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حبیب لک زایی در گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان نیمروز که با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد، اظهار کرد: شهید حاج حبیب لک زایی شخصیت ممتازی در کشور و سیستان و بلوچستان بود که برای توسعه امنیت در این استان تلاش بسیاری انجام داده و یاد و خاطره‌اش همیشه در دل ها زنده است.

معاون امور راهبردی و اشراف ستاد فرماندهی معظم کل قوا افزود: شهید لک زایی می‎تواند برای جوانان ما یک الگوی خوب باشد، امروز که دور هم جمع شده‎ایم باید ببینیم چگونه می‌توانیم راه این شهید بزرگوار و سایر همرزمانشان را طی کنیم.

این مسئول ادامه داد: قطعا شهدا به واسطه اعمال و نیت‌های پاک و خالص به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام امروز علیه دشمنان اسلام و قرآن در سوریه مبارزه می‌کنند، گفت: سردار حاج حسین همدانی در جبهه مقاومت اسلامی در کرانه‌های دور شهد شهادت نوشید.

سرلشکر ایزدی گفت: سردار همدانی چند روز قبل از سفر به سوریه وصیتنامه خود را نوشته و به خانواده خود اعلام کرد که این آخرین سفر من است و به زودی با شهادت باز می‌گردم، ایشان خود را کاملا آماده شهادت کرده بودند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: شهید لک زایی از کودکی از اخلاق و اعمال خوبی برخوردار بودند و قطعا آن تلاشی که برای رشد و تعالی داشتند، باعث شد که راه شهدا را طی کنند و در جهاد پیشتاز بوده و به مرحله‌ای برسند که آماده شهادت باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید این شهدا را الگو قرار دهیم، افزود: ما باید توجه کنیم که این عزیزان چگونه توانسته‎اند به مراتب بلند برسند و ما هم به دنبال آنها قدم برداریم.

وی ادامه داد: شهید لک زایی به عنوان کسی که بسیج مردم را بر عهده داشت در طول عمر خود برای تحقق اهداف نظام تلاش کرد و به تدریج فرمانده سپاه زاهدان و سپاه سلمان شد و در همه این حالات تلاش کرد که نظام اسلامی را که امام راحل بنیانگذار آن بودند برقرار کنند و در همین راه، مسیر استکبارستیزی را دنبال کرد و برای اعتلای جمهوری اسلامی تلاش بسیاری داشت.

سرلشکر ایزدی افزود: این انقلاب انقلابی به نام الله است و توانسته با وجود فشارهای دشمنان غربی و شرقی راه پیروزی را طی و رو به موفقیت پیش برود.

وی بیان کرد: شهید لک زایی و سایر شهدای سیستان و بلوچستان از جمله میرحسینی ‌‌برای اعتلای کشور تلاش کردند و خوشبختانه تلاش و زحمت آنها ثمره داده است.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمنان اسلام که از طریق منافقان نتوانستند به کشور ضربه بزنند در نتیجه هشت سال جنگ تحمیلی را طراحی کردند که در جنگ تحمیلی هم ناکام ماندند و نتوانستند ملت ایران را از پای در‌آورند.

این مسئول تاکید کرد: باید مراقب توطئه‌ها و ترفندهای جدید دشمنان در داخل کشور باشیم، آنها راهبرد جنگ قومی و مذهبی را پیش گرفته‌اند که در این شرایط قطعا وحدت شیعه و سنی به ویژه در سیستان و بلوچستان اهداف آنها خدشه‌دار می‌کند.

وی بر احیا فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: همه ما وظیفه نهی از منکر داریم باید یکدیگر را به مسیر درست هدایت کنیم و برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

سرلشکر ایزدی با اشاره به اینکه به گفته خود دشمنان ما، امروز ایران یک قدرت جهانی است، افزود: گوشه‌ای از توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را که نشانی از توانمندی ما دارد را دیدیم و قطعا در جنگ سخت دشمن نمی‌تواند حریف ما شود.

وی اضافه کرد: دشمن از افراد گمراه استفاده می‌کند ما نباید بگذاریم افراد گمراه شوند و مورد سوءاستفاده دشمن قرار بگیرند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا دلبستگی به دنیای فانی و تعلق خاطر به آن را بیهوده دانست و فت: باید همه ما در مسیر شهدا حرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

گزارش تصویری مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج حبیب لک زایی 

گزارش تصویری مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج حبیب لک زایی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید